Tenisz, bazmeg

2010.07.08. 21:07

A ház mellett van egy teniszpálya. Minden nap reggel hattól este 9-10-ig hallani puff-puff-puff, ahogy a labdákat ütik, megállás nélkül. Jó biznisz lehet a tulajnak.

Én már kevésbé örülök.

Most épp egy húsz év körüli srác teniszezik valakivel, a másikat nem látom és nem is hallom, takarja a fal, de a srác hangját tisztán hallani 30 méteres körzetben.

Te.. hallod... na arra aztán vannak helyek...(puff) az az igazi nyócker, bazmeg... (puff) cigók, ferdeszeműek, de még barnák is... (puff) na ott kéne szörvájvört rendezni, geci... (puff) menj végig rajta, agyon is vernek bazmeg....(puff).... (puff)

De újpesten is van pár... Hidegkútra meg Máriaremetére még nem mertek átjönni...(puff)

Te, figyejjmá, hogy száll ez?.... Vizeeees? Aszondod, víz van benne? Nabazmeg... 

A második kerületben (puff) sincsenek cigányok még nagyon, hála a jóistennek...(puff) csak a csöves, te, (puff) kurvasok a csöves. (puff) Párat meg is vernek közülük... (puff) te, bazmeg, hallod, volt köztük egy kibaszott agresszív, de képzeld, csöves nőőőőőő...(puff) na, az mindjárt elsőre belekötött valami maffiózóba...(puff) három hónapig nem tudott kijönni utána az utcára...(puff)

Áááá, velem nem mernek gecizni, bazmeg... (puff) nekem olyan autó van, tudod, a fehér Niva... (puff)

Múltkor mentünk a haverokkal, (puff) három sráccal Nagykovácsiba... kettő benn ült hátul, láthatósági mellényben...(puff) látom ám, hogy egyszer jön mögöttem ezerel egy másik, (puff) aztán ahogy közel ér, csak azt hallom, hogy nyííííííííííííííííííííúúúúúúúú...(puff) belefékezet padlóra, bazmeg, aszitte, zsaruk vagyuk, hehe...(puff)

Én meg gondoltam jól megszívatom a (puff) gecit bazmeg, betartottam minden egyes kurva szabályt bazmeg, (puff) .... az meg nem mert előzni... (puff)

Te... hallod... jó ez a Niva...(puff)  ha lesz pénzem, veszek magamnak is egyet. (puff)

Én vagyok vele a király (puff) Nagykovácsiban a hegyen, bazmeg... (puff) berakom felezőbe, aztán csókolom, kapj el geci, ha tucc, bazmeg...(puff)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr72139415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.09. 00:05:44

Másik előbukkan: Kussolj már, bazdmeg! (puff) - az utolsó puff pisztolylövés volt.:D

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 00:19:02

@.bia: Nem hallottam... talán hangtompítóst használt. :D
süti beállítások módosítása