Statisztika, görcs, fóbia

2010.07.09. 10:20

An. elolvasta, válaszolt, chateltünk, facebook, IWIW, randi vasárnap.

Ad. elolvasta, válaszolt, pozitív, válaszoltam, azóta semmi.????

Á. elolvasta, nem válaszolt.

Bi. elolvasta, válaszolt, tartózkodó, de nem elutasító.

Be. elolvasta, nem válaszolt.

Bo. elolvasta, nem válaszolt.

Cs.-vel leveleztünk egy ideig, de egy napja nem írt, pedig láttam, hogy benn volt. Semmi olyat nem írtam, ami indokolná a visszalépést.????

D. elolvasta, válaszolt, öregnek talált.

K. elolvasta, nem válaszolt.

M. elolvasta, nem válaszolt.

N. még nem olvasta el.

T. elolvasta, nem válaszolt.

 

12 kezdeményezés. Egy igazán pozitív, három függőben, a fele kutyába se vesz. Miért? Nem értem. Az elutasítást megértem, a reakció teljes hiányát képtelen vagyok. Vagy ez megint a híres női irracionalitás?

 

Ezek után még mondja valaki, hogy ne menjen el a férfiak kedve a kezdeményeztéstől.

 

Amúgy tegnap frankón beállt a görcs a vállizmaimba, reggel már ismerősként üdvözöltem ébredéskor, tornáztam, önmasszíroztam, sportkrémeztem, de hiába. Ilyenkor a lapockánál tapadó izom teljesen csomósra keményedik, és halad ez fölfelé a csuklyásizom és a nyak tájékára, aztán a nyak is bemerevedik és jön a koponyaroppantó fejfájás a tarkóból indulva.

Algoflex forte, hogy kibírjam a napot.

 

Mindig mondják, hogy el kéne mennem masszőrhöz, de sose tudom rávenni magam. Nekem az ilyen érintésnek valahogy mindig túl intim érzete van. Nem nagyon tudom elviselni attól, aki nem áll hozzám közel. Férfitól főleg nem, ha valaha is ráveszem magam, csak női masszőr lehet. De ahhoz nagyon össze kell szednem a bátorságom.

Érdekes, talán ez az egyetlen "fóbiaszerű" dolgom. Zavar az érintés, még a véletlen is, ha olyantól, akit nem ismerek és ellenszenves, akkor kifejezetten kellemetlen és felháborító, ha olyantól, aki tetszik, akkor meg kétségbeejtő, mert felizgat. Igen, akár csak az is, ha hozzáér a karja a karomhoz véletlenül, ahogy lassan három éve már J.-nek, a koreai tanítványomnak, mikor valamelyik műveletet magyaráztam neki és átnyúltam az ő egeréhez, hogy megmutassam. Szabályosan beleborzongott az egész testem. Pedig akkor még nem is éreztem, hogy szerelmes lennék bele.

Ugyanez van a tömegközlekedésben is, ha véletlenül egymáshoz érünk egy nekem tetsző nővel, nagyon erős hatással van rám és ezt szégyellem. Kiszolgáltatottá és nevetségessé tesz, úgy érzem.

Ezért van, hogy sose vettem részt semmilyen körtáncban, de még a társastánc, ahol meg kell érintenünk egymást, az is nehézségeket okoz. Képtelen vagyok elválasztani az intimitástól, az érzékiségtől. 

Tudom, nem kéne, de mindig rámtör. Utálom ezt.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr212140392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.09. 10:32:07

Nem szabad feladni, nagy számok törvénye, tudod! :)
Kellemes, bizsergető érintésekben nekem is volt már részem olyanoktól is, akik még csak nem is jöttek be, de a kisugárzásuk akkora volt, hogy csak na.
Azért én még szeretek táncolni, masszőrhöz járni, bár ez utóbbi tényleg intim dolog, jó, ha van bejáratott ismerős... :))))

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.09. 11:22:50

Menj fürdőbe
vannak súlyzuhatagok vagy mik:) nekem király volt, Gyulán, a 2 éves letapadt görcsöket 2 óra alatt szétszedte:) Újjászülettem:)
De nem árt beszerezni egy barátnőt is ilyen célzattal:))))))

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 11:26:05

@liliana13:
Éééén? Kikérem magamnak! :DDD

Sajnos nem. Néha gyalog megyek be a munkahelyre, tavaly bicikliztem, de estem egy nagyot, kificamodott a vállam és lassan egy éve nem jön helyre rendesen, az orvos meg csak széttárja a karját, hogy a váll az ilyen. Semmi kezelés vagy gyógyszer a fájdalomcsillapítón kívül.
Azóta nem mertem biciklire ülni. :(

Gimis koromban 3 évig karatéztam, később sokáig egész jó sportlövő voltam, de az nem egy aktív mozgás.
Úszni szeretek, de nem merek elmenni egy uszodába, egyrészt szégyellem a túlsúlyomat mutogatni, másrészt rossz tapasztalataim vannak az összeszedhető fertőzésekkel és a bőrömet-szememt kikészítő klóros vízzel. (Mindig van valami kifogás :) )

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 11:28:08

@Lewyke: Hmmm... amit sose bírtam, az beülni a melegvízbe.
Ahol laktam, volt gyógytermálfürdő, de tele volt nyugdíjasokkal, egyszer próbáltam, de nagyon elment a kedvem.
Egyszerűen nem érzem jól magam ilyen közegben.

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 11:43:54

@Lewyke:
Ahaaaa!
És azt lehet, hogy csak én vagyok benne? :)))

nehiddel 2010.07.09. 11:46:50

Vannak jó masszőrcsajok, csak azok néha végzettség nélküleiek, meg a befejezést sajátos módon képzelik.

liliana13 2010.07.09. 11:56:28

Naaa, ne már!!!
Szerintem egy férfinek muszáj. Persze nőknek is, de hölgyek között vannak olyan szerencsések, akiknek sport nélkül is szép, formás, feszes testük van, ellenben a férfiak között ilyet még nem láttam...
Ha fogyni akarsz, járj spinningelni, rendkívül hatékony,(bnőm 2 hónap alatt 7 kg-t dobott le, heti 4x jár) és fantasztikusan feldob, élvezetes, az ember örömmel jár!
Van a Pasaréti Sportcentrumban (én oda járok, vannak túlsúlyos fiúk is), meg a Hűvösvölgyi Stop Shopban (ugye II. kerben laksz?). Szerintem a társkeresés is jobban menne sportosan... De ez csak ilyen kéretlen jótanács...

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 12:05:52

@hiddel:
Én normál masszázsra gondoltam...

@liliana13:
Igazad van, de ez egy ördögi kör.
Mivel van ez az úszógumi, meg egyéb kis párnák, szégyellek megjelenni mások előtt, ahol ez látható, főleg nem olyan helyen, ahová amúgy jótestű férfiak járnak, mert rohadtul kisebbrendűségi komplexus jön rám, és persze a jó csajok előtt is.
Annak idején jártam egy fél évig egy edzőterembe, de nagyon nem éreztem jól magam, kifejezetten kínos volt minden pillanat.
Mi az a spinning amúgy?

Én jobb szeretem, ha egyedül csinálhatom, ahol nem zavarok másokat és engem se zavar mások jelenléte, nem kapok megvető, lenéző pillantásokat, stb.

liliana13 2010.07.09. 12:17:16

A spinning szobakerékpározás csoportosan, zenére, van egy edző, aki vezényel, állva, ülve, ugrálva, hegymenet, síkon futás, stb. Kurva jó. Ahová én eddig jártam, ott mindig voltak túlsúlyos, sőt dagadt nők is, férfiak is, ez természetes, és senki nem nézi le a másikat. Ez abszolút tévhit, sok tökéletes testű kezdte párnákkal...
Igazából nézni sem tudod a másikat, annyira koncentrálsz magadra, meg hulla kimerítő, örülsz, ha lépést tudsz tartani, nem másokat sasolni :)
egyedül sokkal, de sokkal nehezebb bármit is sportolni.Ha kicsit is akaraterő híján vagy, akkor az nem fog menni :)

Sallalíz · http://globalicum.blog.hu/ 2010.07.09. 12:20:37

@Félszeg Árnyék: béreld ki:)))) de éjszaka nincsenek olyan sokan, mi éjfélig voltunk ott. Ne légy ilyen görcsös!!!!! Tessék nyitni a külvilág felé!

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 12:29:19

@liliana13:
Nem szeretem az ilyen csoportos dolgokat... én munkában is sokkal jobb vagyok, ha egyedül kell megoldanom valamit és nem szólnak bele.
Na mindegy, majd felviszem a pincéből a szobabiciklit inkább. :)

@Lewyke:
Csak bizonyos téren vagyok görcsös, ami ezt a részét illeti. Amúgy mikor például egyedül vagyok külföldön és féltucat ismeretlen ember kell tanitanom a világ túlfelén, vagy akkor nem vagyok.

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 12:44:59

@liliana13:
Ja, igen, a másik bajom, hogy nem szeretem, ha vezényelnek nekem. :D
Hála istennek, nem voltam katona, mert alighanem beleőrültem volna, vagy folyton a fogdába csücsültem volna, én mindig tudni akarom a miértet és az indokot, és nem nagyon tudom megcsinálni azt, amivel nem értek egyet vagy nem látom az értelmét.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.09. 12:45:58

@Félszeg Árnyék: Szobabicikli az jó dolog!!! Lehet rajta pl. ruhát és egyebeket tárolni.... ;)
Van hastánc dvd-m, kölcsönadjam? ;))))

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 12:48:06

@Enchantée: Köszi, én hulahopp karikázni szoktam :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.09. 12:50:10

@Félszeg Árnyék: Az is van, ha elnyűnéd a sajátodat... ;))))

liliana13 2010.07.09. 13:04:51

Hát igen, kifogás, az mindig van :)
Meg belemagyarázás :)
Fogadok, ha felsorolnék még 10 sportot, mindegyikre lenne valami hasonló indok :)
" én mindig tudni akarom a miértet és az indokot, és nem nagyon tudom megcsinálni azt, amivel nem értek egyet vagy nem látom az értelmét. " halló, itt nem miérteket meg értelmet meg magyarázatot kell keresni, ez nem egy olvasókör vagy filozófia-óra, egyszerű testedzés azért, hogy az ember jól érezze magát, és vonzó legyen. Nem kellene ilyen mélyen belemenni :)
Na mindegy, feladom, látom, reménytelen eset vagy :)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 13:10:30

@liliana13:
De ez nem ilyen egyszerű. Nálam. Tényleg reménytelen vagyok.

Nekem nem okoz örömöet, hogy halálra izzadom magam és kilóg a belem meg nem kapok levegőt az erőfeszítéstől. Ebben mi az öröm?
Az, ha télen egy óra alatt ellapátolok két autónyi havat, hogy parkolót csináljak, az igen, azt élveztem.
Vagy hogy a gázcsőnek kiástam 3 méternyi fél embermélységű árkot.
Más kérdés, hogy utána két hétig nemn tudtam használni a csuklómat és dupla csuklószorítót kellett hordanom, úgy megerőltettem. :)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 13:17:09

@liliana13:
Nem tudom, érthetően írtam-e, mire akarok kilyukadni.
Én szeretem az erőfeszítést és vannak is tartalékaim, meg is tudom mozgatni, ha van célja és értelme, ha látom, hogy lesz valami önmagán túli eredménye.
De nekem a szimpla ilyen fitnessz-velnessz stb. bohóckodás öncélú, hogy egy teremben ugrabugráljak egy másik ember utasításaira.
Ha arról van szó, hogy meg kell csinálni egy fizikai munkát, akkor megteszem és még élvezem is.
Vagy hogy felmenni a hegy tetejére, mert közben szép a táj, lehet nézelődni, és ha felérek, csodás a kilátás. Ezt szeretem.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.09. 13:19:02

@Félszeg Árnyék: Akkor Neked heti háromszori hegymászós kirándulást írok elő, (majdnem) orvosi javaslatra! ;)

liliana13 2010.07.09. 13:19:14

ENDORFIN.
Menj el 1x spinningre, s meglátod.
Tudod: a puding próbája az evés :D

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 13:24:50

@Enchantée:
Köszi, és szerinted mikor van az a három nap, hogy legyen rá időm? Még kettő talán, hétvégén.

liliana13 2010.07.09. 13:27:03

Persze, hogy értem. A kérdés számomra az, hogy ezt tapasztalatból írod-e, vagyis, próbáltál-e már ilyesmit, vagy csak látatlanban döntöd el, hogy ez neked nem pálya.
Szóval, számomra:
nincsenek súlyproblémáim, jó a fenekem és combom
jobb az általános kedélyállapotom, energikusabb vagyok
edzés után hazajövök, és annyi energia van bennem, hogy rámolok, takarítok, ráugrok a férjemre :)
annyira élvezem, hogy várom a következő edzést, nem pedig kényszerből járok
egyébként az aerobikot meg ilyesmit én sem szeretem :)

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.09. 13:27:14

Na, akkor az eggyel hajrá. :D
Nekem a lábam görcsöl mindig be, hogy üvölteni tudnék, de az magnéziumhiány. Na és úszás? Ott nem néznek annyira. Látod, én ezért mentem ötkor futni..:D
Én imádok íjászkodni.:D Meg nyertem légpuskás lövészversenyt, mikor városnap volt.:D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.09. 13:30:54

@Félszeg Árnyék: Az már jó indulásnak!!!! Keresni kell egy jó kis kirándulópartnert, és irány a hegyvidék hétvégenként!!! :)))
Csak viccelek, tudod, ma ilyen zizis vagyok, nézd el nekem... ;)

liliana13 2010.07.09. 13:32:13

De ahogy jó Apám szokta mondani, ha rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz :)
Mindenesetre a blogot nagyon bírom (te is jó fej vagy), akkor is olvasni fogom, ha nem mész spinningre :)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 13:48:39

@liliana13: Köszönöm :D

@.bia: Én is íjászkodtam, de az is viszonylag statikus dolog.
Légpuskánál kicsit komolyabb dolgokkal versenyeztem annak idején :)

Az úszással kapcsolatos fenntartásaimat már mondtam...

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.09. 18:50:52

Hm. Akkor sétálj nagyokat. Napi 3 km formában tart, legalább is ami a lábakat illeti.:D Kirándulni meg imádok.
süti beállítások módosítása