Nyári vizuális gyötrelmek

2010.07.08. 22:38

Ez már valahol tényleg vagy perverzió vagy beteges kiéhezettség?

Egy lábfétisisztának az ilyen nyári hónapok kegyetlenek. Főleg mondjuk a mozgólépcső, ahol időnként nagyon közelről lehet megcsodálni a formás, csupasz női lábakat.

Persze én azért elég kritikus vagyok. Észreveszem a kisebb bütyköket, a kalapácsujjat, a sok divatos magassarkú által deformált nagyujjat, a bőrkeményedést, a lekopott lakkot.

De bevallom, ezek nem olyan hibák többnyire, melyek egy kölcsönös megkívánás esetén ne tenné lehetővé, hogy szeretkezés közben gyakran élvezettel csókolgassam - legfeljebb becsukom a szemem kicsit. :D 

De azért van néhány hibátlan is, tényleg. Érdekes, mennyiféle különböző lábforma létezik. Kicsi, gyerekes, nagy, férfias méretű, gömbölyded, husikás, lapos, elnyúló, karcsú, enyhén ívelt, van, ahol a nagylábujj a leghosszabb, van, ahol a második, van, ahol a lábujjak vége egy szinte alig ívelt, enyhén ferde vonalat alkot, van, ahol határozott, erősen görbülő íve van, hosszúkás és egészen rövid körmök, lakkozatlan, természetes lakkozású, francia körömlakkos, sőt, mintás körömlakk rátéttel, lábujjgyűrűk, bokaláncok... lehet tobzódni. :D

Én meg kapkodom a fejem, de egyben szégyellem is, nem akarok senkit zavarba hozni, hogy feltűnően bámulom.

Aztán persze nem csak láb, mert nem vagyok én azért olyan hardcore lábimádó, épp csak annyira, hogy szex közben mindig szerep jut neki, de nem csak ez a lényeg.

Viszont ma a Matchben, mikor betértem egy kis túrót, tejfölt és sajtot venni... húúh... volt egy lány, húsz év körüli, kis piros pöttyös nyári ruhában, tudjátok, olyan, ami a mell alatt egy kis szoros összehúzással van megcsinálva, attól lefelé lazán szabadon lebeg, de fölött meg pontosan követi a test formáját. Nos, a lánynak ideális, gyakorlatilag tökéletes melle volt, nem túl nagy, nem túl kicsi, feszes, telt, enyhén kiálló mellbimbóval, melltartó nélkül, és a ruha ezt tökéletesen meg is mutatta, először profilból láttam meg, az ajtó előtt állt, a világos háttéren pengeélesen rajzolódott ki a kontúrja, én meg lecövekeltem, remélem, legalább az állam nem esett le. Aztán észbekaptam, és zavartan elfordultam, mégis, micsoda dolog így bámulni egy ismeretlen nőt...

De tényleg, hölgyek, hogy van ez? Ő biztos tudatában van annak, hogy a ruhája teljesen kitárja a bájait, nyilván büszke is rá, hogy ilyen szép, különben miért csinálná? Ilyenkor hogy érzi magát az, akit megbámulnak? Hiszen ez nyilvánvaló természetes reakció ilyen szép formákra.

Én - remélem - nem vagyok az a típus, aki olyan tolakodóan, kéjenc módra bámul, és sose szólítanék le nőt így, bár minden hátsó szándék nélkül is szívesen megmondanám, hogy "bocsáss meg, hogy megszólítalak ismeretlenül, nem akarok semmit, csak olyan elképesztően formás és szép a melled, hogy meg szeretném köszönni az esztétikai élményt, amit véletlen megpillantásod nyújtott, máris boldogabb az estém", mert amellett, hogy nyilván izgató és kívánatos, de én a lelkem "művészibb" felével tényleg mint egy gyönyörű, természetes női formát is látok benne. Persze sose teszem, mert egyrészt félszeg árnyék vagyok, másrészt biztos minimum zavarba jönne, kínosnak érezné, de inkább tolakodónak, mert nem szokás ilyesmit csak úgy ismeretleneknek mondani, ráadásul ha az ismeretlen még esetleg taszító külsejű vagy viselkedésű is, akkor meg kifejezetten kellemetlen lehet neki az ilyesféle bók.

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr452139611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.09. 00:23:30

Ez a láb-dolog azért vicces.:D Pláne, hogy a tökéletlenségről nem csak a rossz cipőhasználat tehet.. Nekem pölö alig van lábkörmöm, ha érdekel bárkit is.:D
Ami az öltözködést illeti.. Nyilván törekszünk arra, hogy olyan ruhákat vegyünk fel, ami a legelőnyösebb részünket mutatják. És nem elsősorban magunknak öltözünk, persze jó, ha tetszik a tükörkép. Ezért jólesnek az elismerő pillantások, ezt strigulaként gyűjtjük a képzeletbeli noteszben.:) És hiszd el, azt is jó megélni, mikor egy férfiú leesett állal bámul, aztán zavartan, kissé elvörösödve elkapja a tekintetét.:D A megszólítást nem ajánlom, mert fejbevág a táskájával, és mint tudjuk, a modern nő kétkilós cuccot hord magával, pölö fogókészletet.:D

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 00:30:36

@.bia: aha, vicces... :)
Tudom, hogy alkati kérdés is, és ahogy mondtam, nem a tökéletesség számít, sokkal inkább az, mennyire tetszik neki, ha foglalkoznak vele.
Van, akinek teljesen közömbös, van meg, aki majdnem az orgazmusig izgatható vele, de legalábbis nagyon kéjes neki... másnak meg csiklandós. Szóval ez sokkal inkább a reakción múlik, persze ebben is, mint másban, nagyon tudom értékelni az esztétikai tökéletességet, de nem hajszolom. Ráadásul ez nagyon szubjektív.
Amúgy elméletileg persze érdekel, de a gyakorlati érdeklődés kilátástalanságáról már szóltunk. :D

Igen, sejtettem, hogy jobb, ha nem adom elő magam verbálisan. :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.09. 08:01:09

@.bia: Nekem is aprók a lábkörmeim, hülyén mutatna kifestve. ;)
És sosem szerettem a lábaimat, szerintem nem szépek... :(

Nálam a férfi kezén a köröm például fonotsabb. A formája főként. Van olyan tipikus munkásköröm, amit ki nem állhatok. És a hosszú körmöt sem. Nem kell ahhoz manikűrös, hogy ápolt legyen a férfi keze is...
Ja, és anno a nőgyógyász is megmondta, hogy a higiénia a rövid körmöknek kedvez, mert hát azok a férfiujjak azért jó esetben járnak olyan helyeken, ahol tudnak komoly gubancokat okozni, ha nem kellőképpen tiszták, és főleg a körmök alatt... :SSSSS

@Félszeg Árnyék: Nekem tetszene, ha megnéznének pasik az utcán, és valószínűleg nem hajtanám el bunkón, ha verbálisan is kifejezné tetszését. Persze stílustól függően válaszolnék, de kenegetné a büszkeségemet, és tutira kihúznám magam, és peckesebben mennék tovább!!!! :) Na, azért ilyentől nem kell tartanom... ;)

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.09. 12:57:31

@Félszeg Árnyék: Ki hitte, hogy ez ilyen bonyolult.:D

@Enchantée: Az öcsémnek olyan gyönyörű, hosszú ujjai vannak, hosszúkás körmökkel..:D
Hát azért mikor a jómunkásember füttyöget.. Azt inkább ne.
Ja, nekem K-lábam van.:D

aJeti 2010.07.10. 14:18:43

hozzám bármikor odajöhetsz!:D
nekem nagyon tetszik a lábfejem, semmi különös, de szép. az egyik csoporttársamnak gyönyörűek voltak, azt nem lehetett nem bámulni, tökéletesen megértelek.

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.10. 15:33:38

@aJeti:
Megyek én, csak mondd, hol talállak :D

aJeti 2010.07.10. 17:23:23

@Félszeg Árnyék: pont ott vagyok ahol a múltkor, amikor szintén megkérdezted :D
süti beállítások módosítása