Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Hülye vagy, bazmeg" vigyorgott Cs., a vagány értelmiségi MILF, mikor valami nagy vitában voltunk, talán a liberalizmusról, vagy a fórumok moderálásáról. Én meg idealista módon védtem az igazamat, persze hiába, végül ő nyert. Aztán kinyaltam. Szerettem az ízét, szerettem a gyér szőrzetű, sima, lányos punciját. "Isteni jól nyalsz" állapította meg tárgyilagosan. Ő pedig mocskosmód jól szopott, az első nő volt, aki minden teketóriázás nélkül hagyta a szájába menni és még élvezte is.

Cs. okos, kegyetlenül kritikus, szabadszájú független nő volt, általában fekete ruhákat hordott, ismerték politikusi és médiakörökben, nálam 17 évvel idősebb, én akkor voltam harminc, egy netes fórumon ismerkedtünk össze és vakrandiztunk, fél évig voltunk szeretők utána.
"Eh, lófaszt" mondta máskor, fiús kis arcán cinikus vigyorral, mikor politikáról beszélgettünk "Gyere inkább és dugj meg" vetette le a ruháit és dugtunk, nagyokat, sokszor.

Feküdtünk a régi bérház padlóján egy ócska pokrócon, a nap a nyitott erkélyajtón át egész délután betűzött, Cs. imádott napozni, mikor felmentem hozzá, meztelenül hevert ott, ledobtam magam, félkönyékre dőlve csak úgy mellékesen turkáltam rövidre vágott szőke hajában, vékony, izmos teste forró a naptól, verítéktől csillogó. Becsukott szemmel feküdt, mintha aludna. Néztem és csak megérintettem itt-ott, kis melleit, szeméremdombját, combjait, kezem nedvesen csúszkált.
"Na, vetkőzz már le" sandított fel hunyorogva "és gyere!"
Ledobáltam a ruhám, csókolni, nyalni kezdtem, forró, verítékes bőrének íze csípte a nyelvem és élvezkedtünk a nyitott erkély előtt, síkosan fénylő, üzekedő, lelkes állatok.
Mikor egy témát vitattunk meg a neten pár hónappal azelőtt, volt pár pikáns megjegyzésünk, levelezni kezdtünk. Nem sok kellett, hogy a szexre terelődjön a szó. Nekem ő volt az első neten összejött kapcsolatom, és érdekes, hogy anélkül rágerjedtünk egymásra, hogy valaha is láttunk volna akár egy fotót is. Már napi fél tucat levél jött-ment, mindenféle erotikus fantáziákkal, történetekkel, közben felizgulva képzelegtünk egymásról.
Míg végül azt írta: "Elég volt, nem bírom, találkozzunk."
És úgy is lett, totál vakrandi, de semmi csalódás, eleinte kicsit sután mentek a dolgok, de aztán csók, nyelv, egymásnak feszülés, vetkőzés, és attól kezdve minden helyére került.
Mikor később egy volt barátnőm újra találkozott velem, éppen úgy adódott, hogy azon a vasárnap este már megígértem CS.-nek, hogy nála leszek. Dr. N., a filigrán nálam picit magasabb, gyönyörű, természetes, szénfekete göndör hajzuhataggal megáldott, kedves, szemüveges zsidó doktornő kicsit fel akarta eleveníteni a régi szép időket, a metróban találkoztunk, kis kerek mellein nem viselt melltartót, a feszes pólón át jól felsejlett és egyből vértlöketeket küldött a farkamba, amit csak tovább erősített, ahogy végigfuttatam a szemem a szűk fekete farmeren, mely formás seggén feszült
Felmentünk hozzá, nagyon jól csókolt, szája lágy és simogató, nyelve játékos, egész bőre enyhén fahéjszínbe hajló, és még a talpán is puha, bársonyos. Hosszan szeretkeztünk, más volt ez, mint előtte, sokkal követelezőbb és öntudatosabb lett a szexben.
Aztán éjszaka Cs.-nél és én kiba' büszke voltam magamra, hogy egy este két nőt is gyönyörhöz juttattam és én se maradtam anélkül.

Hogy ez az egész most miről is jutott eszembe, az érdekes kis flash: kinéztem az iroda ablakán és épp rálátni az egyik villa erkélyére úgy 30-40 méterre innen. Egy öreg, meztelen nő téblábolt ott, nyilván napozott. Persze Cs. sokkal jobb, ez a pucér kövér volt, derekáig lógó gusztustalan csöcsökkel. De hirtelen előhozta emlékeimből ezt a másik meztelen napozás. 

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr152116583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.28. 19:38:15

A duplázáshoz gratulálok, a lógó mellű vénséghez kevésbé..
(Úristen!!! Lehet, hogy ő is ahhoz tartotta magát, mint amihez elvileg én fogom... A férje már 25 éve halott.. És csak akkor foglalkoznak vele, ha meztelen, öreg, ráncos, májfoltos, lestrapált testét mutogatja. Akkor is csak azért, mert kihívják a rendőröket közszeméremsértésért. Ajjaj..)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.28. 21:04:46

Nagyon nem szeretem ezt a MILF kifejezést. Nekem nagyon negatív a töltete, és nem azt fejezi ki, amit igazából kéne.
Amúgy a lógós mell nekem a dédimet idézi, meg a felkaron a lógós bőr is...
Jó, ő nem napozott meztelenül, hogy felzaklassa az érzékeny lelkű fiatalembereket!!! :))))
Életének utolsó nyarán elvittük a Balatonhoz, akkor járt ott először. Mint a gyerekek, úgy élvezte a vizet!!! :))) Aztán elvesztettük egy orvosi figyelmetlenség miatt egy rutin vitaminkúra alkalmával... :(

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.28. 21:11:47

Ó, szegény. De legalább volt egy szép nyara..:)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.28. 21:37:24

@.bia: Így igaz! Nekünk meg egy közös emlék vele... :)

És bocs a morbid asszociációért, drága Árnyék! ;)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.28. 21:42:58

@Enchantée:
En se szoktam hasznalni, bar szamomra semmi negativ nincs benne, szexis, vonzo, kozepkoru not jelent.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.28. 21:48:01

@Félszeg Árnyék: És mit takar nálad a középkorú kifejezés???? :)))) Én már beleesnék??? ;)
Eredetileg a gyerekes anyákat nevezték így tudtommal, akik szexuálisan aktív korban vannak még.

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.28. 22:06:25

Igen, eredetileg Mother I Love to Fuck, de a Wikipedia szerint a kifejezest nem csak anyakra alkalmazzak.
nalam a kozepkoru a negyven feletti.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.28. 22:10:12

@Félszeg Árnyék: Huhhhh, Megkönnyebbültem.
Akkor én elő-középkori MILF-nek számítok? Vagy MILF-nek számítok egyáltalán???? :)))

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.28. 22:12:15

Mindenki magából indul ki.:D Hát akkor ebbe nem esek bele.:D

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.28. 23:20:23

Nekem a MILF-ség még messze van, de bánja kánya.:D

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.28. 23:43:51

@.bia:
Ja, tenyleg, aki frigid, annak mindegy :P
süti beállítások módosítása