Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érdekesek a kulturális különbségek. Ezek a bangák... a múltkor bement az egyik a főépületbe, meglátott a recepciós pulton egy doboz cigit, kérdezés nélkül felvette és kivett volna belőle, de már kifogyott, mire bosszúsan visszadobta. A biztonsági őr csak nézett (az övé volt a cigi).

Úgy látszik feléjük az ilyen nagy emberek nem kérdezik meg a kisebbeket ilyesmiről.

Ha valami olyat kérdezünk tőlük, ami kényelmetlen, egyszerűen úgy tesznek, mintha nem értenék és nem válaszolnak (pl. hogy miért is nem hozták magukkal a nekik vásárolt szép új laptopokat).

Tulajdonképpen csak az egyik dolgozik, a másik inkább nézi. Azt hiszem, ő a helyi KGB informátor. De aki dolgozik, az is olyan minőségben csinálja, hogy a kollégám nemrég felváltva röhögött és verte a fejét a falba, azt mondta, az óvódás kisfia is kb. ezen a szinten meg tudná oldani a feladatot.

 

Most hirtelen nem tudtam milyen szexuális témát kitalálni, pedig muszáj, mert egyre csökken az olvasottságom meg a kommentezők száma, hát az jutott hirtelen eszembe, hogy a farok méretét hogyan is mérik.

Mert ugye a hosszánál az a feneség, hogy amennyiben görbül, akkor az íven számított méretet kell-e mérni, avagy a kezdeti és végpontot összekötő egyenes mentén? És a külső vagy a belső íven? Vagy megmérni mindkettőt és átlagolni, hogy a középvonalat kapjuk? És mi van, ha oldalirányba is görbül? Valamint mi a kiindulópont, honnan kell számítani?

Az erekció melyik állapotában kell végezni a mérést, az ejakuláció előtt vagy közben?

A vastagság is érdekes, átmérőt vagy kerületet szoktak mérni? És melyik részénél, a tövénél vagy a makk legszélesebb karimás részén?

Fontos kérdések ezek, hiszen ha nincs szabványosítva a mérési eljárás, igen nagy szórást mutathatnak az eredmények.

 

Volt tavaly év elején volt egy partnerem, 22 vagy 23 éves. Az akkori erotikus blogom kapcsán ismerkedtünk össze, eleinte csak leveleztünk, aztán chateltünk. A korához képest nagyon érett gondolkodású, empatikus, kedves, helyes lány, kicsit magasabb nálam. Sokáig tényleg pusztán beszélgetés volt, erősen erotikus témákkal, ilyen téren is meglehetősen nyitott volt, ő is írt erotikus blogot, nagyon érdekes női szempontból megírt hasonló témákat olvasni. Akkori kapcsolatom a végét járta, de reménykedtem, hogy még helyrehozható, így nem akartam vele találkozni, pedig be voltunk indulva egymásra. Aztán mikor csúnya véget ért a dolog, már nem láttam akadályát, és egyfajta kutyaharapást szőrivel gyógymódnak gondoltam. Megbeszéltük, hogy semmi kötelezettség, és amúgy is csak barátok vagyunk, de kisegítjük egymást a testi ínségben.

Elmentem érte, elvittem hozzám, szeretkeztünk, jó volt.

Később még egyszer, majd többször úgy volt nálam, hogy végül is nem történt semmi, segítettem megcsinálni a wifit a notebookján, ő elmosogatott, amikor a szobatársa a koleszben odahozta éjszakára pasiját dugni, inkább nálam aludt. De éreztem, hogy valami nem stimmel, láttam én rajta, hogy neki ez már mintha több lenne. És később, mikor már nem találkoztunk és én regisztráltam egy társkeresőn, szenvedélyesen és csalódottan kérdőre vont, mert ő szerelmesnek érezte magát (szerintem csak amolyan apafigura lehettem neki), én viszont nem akartam vele még "járni" se. Egyszerűen nem éreztem iránta ilyen érzelmet, de ezt ő nem tudta megérteni. Nem tudta elfogadni, hogy megismerkedtem egy velem egyidős nővel, akinek volt két gyereke és vele kezdődött kapcsolatom, megutált, mert szerinte ha valaki fiatal és kedves és jó az ágyban (és biszex érdeklődésű lévén még a hármast is bevállalta volna), az nem létezhet, hogy mégis egy nála jóval idősebb, gyerekes elvált nőt választok. És próbáltam megértetni vele, hogy ez nem a racionalitás és logika síkján működik, az érzelem az vagy van, vagy nincs, de nem fog észérvektől létrejönni. Fájt nekem, hogy fájdalmat okoztam neki, hogy csalódott bennem, fájt, hogy nem tudtam viszonozni az érzéseit, de sajnálatból nem szabad. Volt egy időszak, mikor kifejezetten szélsőségesen gyűlölni kezdett és átkozott az írásaiban, már-már úgy éreztem, hogy bordeline-személyiség és ezt meg is jegyeztem, amivel persze újabb dühöt váltottam ki, és azt mondta, bárcsak meg se ismert volna. Ez azért szar érzés nekem is.

Aztán egy év múlva a Facebookon bejelölt és tök normálisan elbeszélgettünk, van neki egy korban hozzáillő fiúja és úgy láttam, boldog. Örültem.

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr112119052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.29. 18:19:43

nekem anno perui hülye köcsögnek kellett intéznem Mo.-n albérletet, fordítottam agyba-főbe a bérleti szerződés tervezeteket neki, meg intéztem, hogyan tudja a kutyáját behozni, mert első körben ugye karantén, meg a bibircsókját leszedetni, persze mindent a cég pénzén, ráadásul olyan bunkó stílusban, követelőzőn adta elő, még egy thx-et sem biggyeszette soha oda. Személyesen meg egygusztustalan tapló volt. A svéd főnökömet viszont imádtam, a svájciakkal élvezet együtt dolgozni, franciák lusták. Legalábbis az én tapasztalatom szerint.
Hűűű, micsoda tudományos faszológiai eszmefuttatás!!!! Személy szerint nekem hótt mindegy, görbül-e és melyik irányba, hogy pontosan mekkora és milyen vastag. Ránézésre tetszetős legyen, finom és tudjon vele bánni a tulaja. ;)
Nem bántam meg egyik pasit sem az életemben, és nem utáltam emg őket, pedig lett volna okom rá néha. De a negatív élmények is tettek azzá, aki most vagyok, tehát akár még köszönetet is mondhatok a szivatásokért. :S
Egyébként mindig azt mondtam, ha nálam jobbat/szebbet/okosabbat stb. választ a kedves utánam, annak csak örülök, vissza ne fejlődjön, meg azt önmagamra nézve éreztem volna sértésnek, hogy én nem voltam jó, bezzeg a nálam rosszabb igen...

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.29. 20:06:13

azért mert nincs komment, olvasnak ám - rém sok lurker van a blogszférában!
:)

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.29. 21:32:13

A bangák neveltetés eléggé hiányos..
Nos, bogaram, a mérési eljárás szabványosítva van.:D Ti. Dr. Jerald Bain és Dr. Kerry Siminoski (lehet, hogy 'y'-nal) kutatócsoportot alakított a '90-es években, hogy megtudják, mennyire igazak a női módszerek. A tesztre 63 férfi jelentkezett, főleg oroszok, és a végeredmény: H=(L+5)/2, ahol az L a láb hossza centiméterben, a H pedig a nemesb szerv mérete.:D Ezért a kutatásért egyébként 1998-ban statisztikai Ig-Nobel-díjat kaptak.:D
Ez az utolsó dolog meg olyan "elkerülhetetlen".

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.29. 21:51:09

@.bia:
Hogy te miket tudsz, lelkem, leesett az allam. Bar az altalam feltett kerdesre nem ad valaszt.
A bangak a sajat szempontjukbol jolneveltek, naluk ez a norma

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.29. 21:51:31

@.bia:
Hogy te miket tudsz, lelkem, leesett az allam. Bar az altalam feltett kerdesre nem ad valaszt.
A bangak a sajat szempontjukbol jolneveltek, naluk ez a norma

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.29. 22:15:57

@Félszeg Árnyék: Nem ad választ, de leegyszerűsíti a dolgokat.:D

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.30. 18:09:42

@Félszeg Árnyék: Örülök, én érhető okokból nem tudtam kipróbálni.:D
süti beállítások módosítása