Szétszóródva

2010.06.30. 15:21

Ma szerda van. Ez még nem lenne jelentős esemény, eltekintve attól a ténytől, hogy azt hittem, csütörtök.

Ezért aztán elmentem reggel a Budapest szállóba Joséért és a másik portugálért, miután előbb levonultam a Moszkva térre és a Mammut melletti CIB-ben befektettem a számlámra a legutóbbi kairói útról maradt dollárt, majd megpróbáltam pénzt felvenni az ATM-ből. Minden rendben lévőnek is tűnt, kiírta, hogy vegyem el a pénzt, majd kisvártatva közölte, hogy nem tudja végrehajtani. Ezt kétszer eljátszotta, szóltam a bankba, mire kivonult három pasi (egy pénztáros, egy ügyintéző és egy biztonsági őr) és kiderítették, hogy csak tízezrest tud adni a gép. Hát jó, akkor azt vettem fel. Persze ezzel elment 10 perc, rohantam a villamosra, hogy időben odaérjek, de már így is elkéstem 7 perccel, José és a másik sehol... egy darabig vártam, aztán megkérdeztem a recepciót, akik közölték, hogy majd ma délután érkeznek, nagyot nézhettem, mondták, biztos, jó napot néztem?

Ezek szerint nem. Mindegy, volt egy potya menetem. Majd holnap.

Láttam megint a koreai exemet, mikor átmentem a másik épületbe. Ha a szerelem már hálistennek el is múlt, de a vágyat nem írja felül azok a csúnya dolgok se, melyek közben történtek a cégnél a kettőnk viszonyában. Ma éppen kibontott hajjal, lenge pólóban, miniszoknyában, saruban volt és persze támadtak a szexuális fantáziák.

A bangák ma egész rendesek, alig találtak kivetnivalót az én munkámban, csak keveset kell korrigálnom.

A svéd vadászról még semmi hír. Basszus, miért tart több mint 1 hétig egy kuplungcsere?

 

Ja. Újabb borzalmas kínrím, lejegyeztem azon frissiben, ahogy kitaláltam

 

A horogra akadt ponty utolsó gondolatai:


Arról szólt az életem,

hogy ne legyek élelem.

És most majd a halálom

aligha lesz hal-álom.

 

Muhahaha (sátáni kacaj).

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr902121032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.30. 19:53:14

Én nyáron soha nem tudom, milyen nap van.:D Lehet, hogy ellopták a vadászodat??O.o
Figyelj, bogaram, én tényleg kedvellek, de ez a vers borzasztó..:)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.30. 20:17:19

Ezek a fránya napok össze-vissza keverednek csak! De így legalább holnap nem felejted el felszedni őket, mert ma már begyakoroltad! :)
Azt a sátáni kacajt, ha lehet mp3-ban is... ;)))))

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.30. 20:37:52

Várj, a sátáni kacajra én is kíváncsi vagyok.:D

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.01. 00:08:06

@Enchantée:
Haha... elég baj ez nekem :)
@.bia:
Tudom, hogy borzasztó, eleve így is kezdtem. :)
A sátáni kacajt majd egyszer felveszem :)
süti beállítások módosítása