Kaptam még egy válaszlevelet, számára nem aktuális. De írt, és ez köszönetet érdemel.

Közben a két másik levelezőpartner egyike váratlanul beszüntette a levelezés már 3 napja, minden indok vagy magyarázat nélkül, az ennek okát firtató levelemre se válaszolt, pedig elolvasta.

A másikuk hasonlóképpen, egyszerűen nem válaszol a legutolsó levél óta, több napja.
Pedig esküszöm, semmi olyat nem írtam, ami szerintem indokolná ezt a hirtelen szakadást.

Nincs azzal semmi baj, ha valaki úgy gondolja, nem éri meg neki folytatni az ismerkedést, de miért nem közli?

Tulajdonképpen most úgy áll a helyzet, hogy a több mint 10 próbálkozásból egy se jött be, illetve egy függőben van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr512150196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiraaaaa 2010.07.13. 23:05:05

Nyugi, a másik oldal sem sokkal jobb.
Ez vigasztal.
Mi van akkor, ha elmész valakivel, vacsi, duma, elvagytok, de mikor vége, nem akarod megcsókolni? Van értelme második körre?
Téleg, hogy kell randizni? Én ezer éve nem voltam, lassan ki kéne bújni a csigaházból...de hogy kell kezdeni?
hm,hm,hm

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.13. 23:18:24

@kiraaaaa:
Ha nem akarod megcsókolni, akkor nincs értelme folytatni.
Szerintem ilyen egyszerű.

A múltkor a pécsi lánnyal voltam így. Kedves, helyes, mosolygós, nőies, de pont így alakult, ezt meg is mondtam neki másnap.

Hogy kell randizni?
Megbeszéltek egy találkozót valami könnyen elérhető, semlegese helyen, tisztázzátok, milyen programlehetőségek közt választhattok.
Én igyekszem minden alkalommal részben alkalmazkodni a randipartnerhez, megtudni, mit szeret, mihez lenne kedve, persze javasolok valami konkrétat, mert a férfitól ezt elvárják, de ha nem jó neki, nem szívóskodom.
Aztán jöjjön, aminek jönnie kell. :D

kiraaaaa 2010.07.13. 23:22:15

@Félszeg Árnyék: hmm, hmm

De ez a második körös dolog nem megy...

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.13. 23:30:45

@kiraaaaa:
Második kör?
Hát, ez jó kérdés.

Ebben nincs sok tapasztalatom nekem se. Ugyanis az idei randijaim vagy mindjárt első körben együtt töltött éjszakával jártak, olyankor egy kivételével többször nem találkoztunk, vagy kiderült, hogy nem egymást keressük, és akkor sem.

kiraaaaa 2010.07.13. 23:35:29

@Félszeg Árnyék: na jó, de akkor hogy lehet megszakítani egy ördögi körforgást?Egyre bátortalanabb vagy, egyre félszegebb...és mire elszánod magad, már tudod,mi a következő elutasító lépés,nem?

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.13. 23:39:29

@kiraaaaa:
Most azt hiszem, sokkal lazábban fogom fel.
Ha nem, hát nem.

Zavar, de a nemválaszolás ténye sokkal inkább, mint a nemmel válaszolásé.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.14. 05:33:11

Bunkó dolog nem válaszolni, de mindkét oldalon van ilyen elég sok.
Jaj, ezek a randik annyira macerásak, én még odáig sem mindig jutok el, ki tudja, miért? Talán azért, mert nőként nem szeretek kezdeményezni, ömnagában a személyem meg nem izgalmas annyira, hogy bárki felvegye velem a kapcsolatot? Hogy is van ez?
Második körig eljutni már kész boldogság... :)))))
Azért járj nyitott szemmel, lehet, hogy épp sétálás, fotózás közben találsz rá az igazira, nem is a net világában. :DDD

fromdtod 2010.07.14. 09:30:01

És mi van, ha elment nyaralni... 3 nap az semmi!!! Szerintem ne várd a levelet, és majd jön...
Vagy uncsi voltál neki :)
Meg sajnos van az emberben egy olyan, hogy úgy jobb befejezni a levelezést, ha én nem válaszolok, mintha nekem nem válaszolnának, szóval... kalandra fel, vedd a következő 10-es csomagot...

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.14. 09:37:08

@fromdtod:
Ha tudom, hogy pár napig nem tudok válaszolni, de van egy megválaszolatlan levelem, akkor szólok, hogy bocs, most pár napog nem írok. Ennyi.
Ha uncsi voltam, azt is meg lehet írni.

Mindig is az bosszantott fel a leginkább, illetve azt nem tudom felfogni, miért nem képesek az emberek kommunikálni, miért jobb elsunnyogni a dolgokat, hallgatni és úgy tenni, mintha észre se venné.

fromdtod 2010.07.14. 10:13:57

@Félszeg Árnyék: Egyszer egy lánnyal kb másfél évig leveleztünk. Messze volt. Megállapodtunk, hogy akkor írunk, amikor kedvünk van és szeretnénk megosztani a másikkal valamit, és szigorúan véve nem a másik levelére válaszolunk. Nagyon szépen működött. Bár az nem a Te mostani szituációd, nem ismerkedős fázis volt... :)
Nagyon korrekt és illentudó vagy, ezt nem szabad elvárni (csak saját magunktól). (akartam írni, hogy "manapság", de igazából soha)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.14. 11:16:05

@fromdtod:
CSak szeretném tudni az okát.

Sajnálja az idejét megírni azt a két sort? Vagy nem akar "megbántani" vele? A bizonytalanság és a várakozás rosszabb, mint egy kikosarazás.
Vagy nem akarja vállalni a felelősséget, hogy tevőlegesen ő szakítsa meg a kapcsolatot?
Tesztelni akarja, vajon hiányzik-e annyira, hogy én írogassak neki, annak ellenére, hogy ő nem válaszolt?

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.14. 13:18:19

Szinte biztos vagyok benne, hogy ezek a nők úgy fogják fel, hogy ez nem vérkomoly, fenn vannak csomó ilyen oldalon, ha valaki bejön, azzal leveleznek, a többiek meg úgyis rájönnek maguktól a helyzetre. Bár tényleg illene visszaírni, de feleslegesen várod el, mert nem fognak. Én nem hiszem, hogy ezt teszt, legalább is az esetek 99%-ban. Ha pozitív lenne a reakció, visszaírna, nem? Nehogy már elússzon a lehetőség..
Max. azt még esetleg el tudom képzelni, hogy nincs netközelben valami miatt, vagy nincs net, vagy nem tudom.
süti beállítások módosítása