Álmodtam egy nagyot (tanulva új kormányfőnktől) és nekiálltam aktívan próbálkozni az ismerkedéssel.

A KlubD társkeresőn alaposan áttanulmányoztam azokat a hölgyeket, akik ebben a hónapban aktívan bejelentkeztek időnként, kiválasztottam a nálam alacsonyabb, 30-40 közötti korosztályból a nekem tetszőket, akik igényeiből (ha egyáltalán jelezték, mert többnyire végtelenül szűkszavúan nyilatkoznak magukról) nem lógok ki nagyon, és írtam egy rövid kapcsolatindító levelet, eddig hét nőnek.
Posztzártáig egy válaszolt, vele váltottunk néhány levelet, de kicsit döcögősen halad így. A szombati randipartnerrel sokkal természetesebb és gördülékenyebb volt. Nem tudom, vele tartsam-e a kapcsolatot, de ha nem akarok tőle semmit, ő meg akarna tőlem, akkor talán jobb, ha mégse...

Úgy látszik, azt kell csinálni, hogy írok egy levelet és tényleg a nagy számok törvénye alapján, minden különösebb személyes jelleg és figyelem nélkül szétküldözgetni minél több számomra vonzó nőnek, mert úgyse igazán méltatnak válaszra, de minél többnek írok, annál nagyobb az esélye, hogy esetleg akad egy, aki mégis. Ha meg több, tiszta nyereség, legalább válogathatok.

Mondjuk azt továbbra se értem, hogy ha nem érdeklem, miért nem tudja ezt egy mondatban tudatni?

Köszönöm, de nem téged kereslek.

Ezt kb. 15 másodperc alatt meg lehet írni és el lehet küldeni. Én így tettem.

Azt hiszem, ennyit azért megérdemelne az, aki normális hangnemben megtette az első lépést, nekem elég bosszantó ez a kényelmes álláspont, hogy le se szarják az embert.

Még a Freelove-on vagy a Randivonalon csak-csak megértem, mert ott állítólag rendszeresek az olyan bunkók, akik a faszukról küldözgetik bemutatkozásképpen a fotót, vagy kapásból azzal nyitnak, hogy ecsetelik szexuális teljesítőképességüket és hogy mit szeretnének tenni a címzettel. Így nem csoda, ha a nők ott inkább nem írnak választ még a normálisnak se, mert egyszerűen elegük van.

De ez kevésbé tűnik ilyennek, zártkörű bizonyos szinten, mert csak diplomások használhatják, persze ez még nem zárja ki a bunkóságot, pár év felsőfok meg egy papír nem tesz senkit se jó fejjé.

Mivel a nők elvárják a férfitól, hogy kezdeményezzen, mi meg hadd várjuk már el tőlük, hogy ha kezdeményezünk, akkor ne nézzenek keresztül rajtunk, hanem legyenek ők is egyenesek és tiszteljék meg azzal a másikat, hogy válaszolnak.

Amúgy meg jön a vihar, süvít a szél, vad, komor fellegek gomolyognak és nyilván akkor fog a nyakamba szakadni az egész, mikor kimegyek a boltba mindjárt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr222134013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.06. 19:57:28

Én mindig minden levélre válaszoltam. és igyekeztem kedvesen. Ne add fel, tudod, csak a megfelelő házszámot kell megtalálnod életed párjához, és aztán jöhet a happy end!!!! :)))
Kitartás, öregfiú!!!!! ;)))))

Errefelé is süvít a szél, hajlítgatja vadul a fákat, vigyázz magadra, ha kimozdulsz! Nem tudod kihagyni pont most?!? :S
Vasárnap vettél két szatyornyi cuccot!!!! Már elfogyott???? :)))))

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.06. 20:07:05

@Enchantée:
Oregfiu???? Azert nem kene folyton az orrom ala dorgolni. :-/

Kihagytam, mert ma is otthon hagytam az iratokat es a penzem. Most epp zuhog az eso, a sved vadaszban ulok,varom, hogy csituljon.
A hetvegi tescozasban elfelejtettem. :(

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.06. 20:37:55

@Félszeg Árnyék: Nem dörgölök én semmit az orrod alá, fiatalember! ;)))

A fejed azért még a helyén van? Nézd már meg, hogy azt nem hagytad-e valahol el útközben... ;)))
Aztán ha a rendőrök lecsuknak, mert iratok nélkül mászkálsz, még kénytelen leszek megtanulni bablevest főzni. :)))

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.06. 22:10:40

@Enchantée:
A fejemet is könnyen el lehet csavarni... :)

Ezért nem szokták lecsukni az embert. :) De ha mégis, inkább tanulj meg ráspolyt sütni a kenyérbe :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.06. 22:19:25

@Félszeg Árnyék: Kis csavaros fejű vagy? Vagy csavar'gó?
Mit lehet tudni, éppen miért akarnak lecsukni és megbilincselve egy kerevethez láncolni... ;)
Menekítésnek inkább elcsábítanám az őrt, lenyúlnám a kulcsait, kiszabadítanálak, elfeledtetném, hogy valaha is látott, aztán illa berek, már ott sem volnánk!!!! :))) Hogy tetszik?

nehiddel 2010.07.06. 22:44:17

Régen én is sokat csajoztam neten, lehet, újra neki kéne látnom :)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.06. 22:44:55

@Enchantée:
Ez nagyon izgalmasan hangzik, ha időben érkezel, mielőtt a rend őrei vagy valami nagytermetű cellatárs pályázna rám... :DDD
Kivéve, ha mondjuk rendőrnőről lenne szó :D

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.06. 22:46:30

@hiddel: Hajajj, ha én mind megírnám, ami '96 és 2000 közt történt ilyen téren...
Lehet, hogy meg is írom. :D Az volt az aranykor nekem ebből a szempontból, akkor éltem ki, amit diákkoromban nem tudtam.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.06. 22:58:20

@Félszeg Árnyék: Majd intézek Neked rendőrnőt, jó? És akkor direkt le is csukathatod magad a kedvéért... :))))

nehiddel 2010.07.06. 23:14:42

@Félszeg Árnyék:

Várom, egy két sztorit lehet én is firkantok.

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.06. 23:22:03

Egyrészt azért úgy gondolom, hogy akiben van némi jómodor, az képes arra, hogy "köszi, de nem.". Már csak emberségből.
Bogaram, nem vagy öreg, na.:D Nálunk is fura az idő, de inkább elvonulóban van. És szeretnék kérni valamit.. Ha lesz afférod nagydarab cellatárssal és/vagy rend őrével, és egyik sem lesz nő, ne írj róla! Asszem ehhez kicsi vagyok.:D

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.06. 23:25:52

@Enchantée:
De csak akkor, ha biztos vagy benne, hogy az utolsó pillanatban nem cserélik le egy nagydarab kommandósra :D
@.bia:
Ne is beszéljünk ilyesmiről, mert a hideg is kiráz tőle (bocs, Kiraaaa) :DDD
süti beállítások módosítása