A hús bűne

2010.07.08. 14:31

Leszögezem, se finnyás, se vegetáriánus nem vagyok. Úgy értem, elég sok olyan dolgot el tudok viselni különösebb megrázkódtatás nélkül, amitől az átlagembernek felkeveredik a gyomra (nem csak az étkezésről szólva), és nem tartozom az elvből húst nem fogyasztók vagy meggyőződéses vegák közé se, Ázsiában ettem már 100 napos rothasztott tojást, még mozgó polipcsápokat, stb. és a szexben se rettentenek vissza a "mocskos" dolgok. :)

Mivel azonban a cégnél csak házhozszállítós ételeket eszünk és az a tapasztalatom, hogy a legtöbb ilyen szolgáltatásnál a húsétel több, mint kétes minőségű (a csirkemell sápatag, rosszul átsült, nem kellemes ízű valami, a disznó/marha többnyire zsírcsomókkal vegyített, stb.), inkább már 3 hete a Vegafutár nevű cégtől rendelek, eddig pozitív tapasztalattal, nagyon az ilyesmiket nem lehet elrontani, nem úgy, mint a húst.

A mai ebédem azonban kissé hervasztó volt. Lencsefőzeléket rendeltem ricottás gombóccal.
A főzeléknek eleve volt valami fura szaga, de még nem kifejezetten kellemetlen, csak nem ezt vártam volna egy lencsefőzeléktől. Nagyjából a felével végeztem, mikor valami amorf képződmény tűnt fel a főzelék addig többé-kevésbé egységes matériájában.

Kipiszkálva és megszemlélve nagyon úgy tűnt, mint egy nyers húsnak látszó tárgy és a szaga is olyan volt. Mármint nem túl friss húsé.

Tehát, mint említettem, nem vagyok éppenséggel finnyás, de azért ez elvette a kedvemet a maradék elfogyasztásától, a céget felhívtam, emailben elküldtem nekik a fotót. Nagyon elnézést kértek és visszatérítik az árat, satöbbi, de azért ez elég durva.

Most gondoljunk bele, mi van, ha ezt egy ortodox vega kapja? Talán sokkot is kap.

Elvileg náluk nem is lehet a konyhán semmilyen hús.

 

Tippjeim:

 

  1. Felmondtak a szakácsnak, aki bosszúból összefogdosott néhány patkányt és beledarabolta a mai menübe.
  2. Valamelyik konyhai dolgozó féltékeny lett a másikra, heves indulatában leszúrta és aztán belenyomta valami darálóba és most így próbál megszabadulni tőle.
  3. A konkurencia lefizette a futárt, felbontotta az ételeket, belenyomott dögkútról hozott húsdarabokat és utána visszafóliázta. (Ennek ellentmond, hogy a főzelék felülete már teljesen sima és megdermedt volt).
  4. Üzemi baleset történt.
    - Te Józsi, nem baj, ha pár dekával több lesz a hagyma? -
    - Nem, Piroska drágám, de már az ujjadat szeleteled! -

 

Kíváncsi vagyok, mire jutnak a vizsgálattal.

Remélem, még megérem. Ki tudja, milyen hús volt és mikori.

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr772138545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.07.08. 15:14:43

Ez azért nagyon durva!!!! :(
Bár személyes tapasztalat, ha a kajába hajszál, bárminemű bogár, stb. nem oda való kerül, az mindig a férfiember tányérján köt ki... :))))
Azt nem mondom, hogy dugd le az ujjad és szabadulj meg tőle, de bízzunk benne, hogy semmi mérgező nem volt benne... ;)
Ha meg nem jelentkezel sokáig, tudjuk, ki a tettes!!!!! :S

nehiddel 2010.07.08. 17:37:08

Menzás voltam, csináltunk, láttunk hasonlót. A tippjeim rész jó lett. :)

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.08. 23:49:18

Én a második verzióra tippelnék.:D
Van valami.. Az a balut, vagy mi a neve, a 18 hetes tollas-csontos kacsaembrió. Asszem a Fülöp-szigeteken eszik, méghozzá minden árusnál kapható. Megfőzik a tojást, aztán jóétvágyat. Bár ha belegondolunk.. Véreshurka??

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 00:52:20

@.bia:
Igen, gondolkodtam is rajta, hogy jó témaötletnek, lehet, hogy kibontom és írok belőle egy kis trash-novellát :)

Na, azt hiszem, ez már nálam is a határ lenne. Egyébként voltam Manilában is kétszer, de nem találkozutam ezzel a cuccal.
És igen, a véreshurka se egyszerű eset annak, aki nem igazán szokott ilyesmit...

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 00:52:51

@.bia: Ja, és nem is mondtam, ismét lenyűgözött a tájékozottságod, lelkem. :)

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.09. 12:45:43

@Félszeg Árnyék: Hát Te mindenhol voltál.:D És köszönöm.:)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.09. 12:47:20

@.bia: Amúgy küldtem mailt a freemailre, megkaptad?
A 2. változattal kapcsolatos. :D
süti beállítások módosítása