Bestiális üdvözlettel

2010.06.18. 19:57

A változatosság kedvéért most egy portugál projekt. De José a barátom, jó fej, őt kedvelem, még ha a társaság kicsit szétszórt is, de megértem, én is ilyen vagyok.

José magas, ötvenes, kissé Banderas külsejű, igazi úriember, de laza és szereti a jó zenéket. Annak idején, mikor kinn voltam Portugáliában, egy hétvégén csavarogtunk a tengerparton, még sose láttam Európa legnyugatibb pontját, mármint a kontinentálist.

Ezt ott fotóztam.

 

De kicsit már fáradt vagyok a változtatgatások miatt, meg hogy sokáig csak várok, amíg az elküldött dizájnt ellenőrzi, aztán ő várja, hogy megcsináljam a kéréseit, talán freudi elszólás, hogy így fejeztem be a levelet:

Beast regards.

 

Még idejében észrevettem és javítottam küldés előtt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr322092320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása