Életszagú poszt :)

2010.06.27. 20:30

Kinyitom az erkélyajtót, kimegyek egy kicsit levegőzni. Aztán visszahőkölök.

Friss levegő helyett tömény öregasszonyszag vág mellbe. Tudjátok milyen?

Egy rész dohos régibútorszag, egy rész áporodott nikotinbűz, egy rész avas égettolajlerakódás, egy rész émelyítően édeskés ósdi parfümkipárolgás, koronázva némi olcsószappan aromával.

Valamelyik szomszéd szellőztet.

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr502114311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.27. 20:33:28

Levendula nem volt az illatok között? Az is jellemző szokott lenni rájuk! ;)
Amúgy láttad már a Hölgyek levendulában című filmet? Csodás alkotás, érdekes témát feszeget, remek szereposztással... :)))

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.27. 22:20:37

Hm. "És akkor megfordultam, de az erkélyajtó becsapódott. Gondoltam, a huzat, megpróbáltam kinyitni, de nem mozdult. Feszegettem, de ez is hasztalan volt. Kétségbeesésemben kinéztem az erkélykorlát felett, azt latolgatva, hogy ha továbbra sem nyílik az ajtó, kimászom, esetleg ugrok, mert persze mobil, az nem volt nálam. Mit is mondtam volna? Kizártam magam az erkélyre, úgy, hogy az ajtón még zár sincs? Nem. De miközben töprengtem, a perifériás látásommal érzékeltem, hogy valami megmozdul mellettem. Odakaptam a fejem, és megláttam Holle anyót, ocsmány vigyorral arcán, hosszú fogai agyarként meredtek előre öreg szájából, kezében pedig párna.. És akkor megszólalt varjúkárogáshoz hasonlító hangjával: "Nem megmondtam, hogy jól felrázd a párnámat?? Nem megmondtam, hogy szálljon a toll?! Most meglakolsssssz..."
Bocs, fáradt vagyok.:D A történet vége Rád vár.:D

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.27. 22:44:47

@.bia: Kirázott a hideg, ne ijesztgess itt éjnek évadján... :DD

"Azzal rázni kezdte a párnát, tollak rebbentek szerteszét hófúvásszerűen, ezer és ezer apró, fehér toll, elleptek, beborítottak, síkos érintésüktől őrjítően viszketni kezdett a bőröm, hiába hadonásztam, az eszelős banya csak rázta, rázta, káráló kacaja az agyamat karcolta, és tollak, mindenhol, tollak a ruhám alatt, a fülemben, az orromba tolakodnak, tüsszentek, de ezzel csak még jobban felkavarom és máris ismét tele az orrom, görcsösen kapkodók levegőért, már a számba tódulnak, köpködök, krákogok, de mindhiába, eltömi a torkom, öklendezek, kétrét görnyedve hányni próbálok, de a savas okádék visszatólul a torkomba gombócba csomósodott tollaktól, elééééééég, üvölteném, de csak öklendezésre futja, úgy érzem tollak nőnek a bőröm alól, a fejem belsejében, neeem bíííííírom, sikolt az agyam némán, utolsó erőmmel felkapaszkodom a korlátra és átvetem magam....

23 óra, híreket mondunk. A XII. kerületben holtan találtak egy 43 éves férfit egy ház belső udvarán. Az áldozat feltehetően kivetette magát az emeleti erkélyről. Tettének oka ismeretlen, de az idegenkezűség nem zárható ki. A holttest körül nagy mennyiségű párnatollat találtak.

Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2010.06.27. 22:50:47

ügyesek voltatok itt ketten

Olajszag? Palacsintát sütöttem

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.28. 02:10:09

@Zsit (nyau és rémizé):
És hagytál egy kicsit nekem?
Milyen volt? Túrós? Kakaós? Lekváros?
Nyamm....

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.28. 08:57:59

mezesbol kaphatok? ugyis szeretek nyalakodni... :P
süti beállítások módosítása