A svéd vadász még szervátültetésen van (szegény kifordított belekkel, sorsára hagyva ácsorog a szervizben, amíg meghozzák a szép, új kevláros sportkuplungot, állítólag holnapra meglesz, kíváncsi vagyok, mennyivel apasztja meg a költségvetést, így saccperkábé 70e-re tippelek), áttértem az a jól bevált gyaloglásra. Így persze törölközőt és váltáspólót is kell csomagolnom a hátizsákba, mert az út második fel végig fel a Kútvölgyi és a János kórház közt, elég hamar meg lehet izzadni.

A Kútvölgyi út felső részén van valami idősek otthona, kicsivel előtte zebra, ott szoktam átmenni. Most is indulok át, látom, hogy a túloldalon egy Suzukis néni lelassítva közeledik, gondoltam, megáll, léptem tovább, erre a Suzuki mögül kivág egy Land Rover és elkezdi előzni, megtorpantam, ő az utolsó pillanatban észbekapott és nagyot fékezve megállt, félig a zebrán. Továbbléptem, közben mutogattam magam elé és odaordítottam neki: "zebra, bazmeg, nem látsz?"

A sofőre egy harmincas, szemüveges, hosszúhajú csaj eltorzult arccal üvöltözött valamit és hevesen gesztikulált. Ezen kicsit én is berágtam, mert csak két szabálytalanságot készült elkövetni: zebránál előzni és nem adni meg az elsőbbséget mikor már a zebra felénél jártam. Hát megálltam előtte, és én is magyarázni kezdtem, jó móka volt, süketek párbeszéde, heves mutogatással és bazmegeléssel, aztán meguntam, és már féltem, úgy felhúzza magát, hogy végül fellök a batárjával, így komótosan átsétáltam.

Útközben a János-kórház melletti cukrászdában vettem reggelire egy zacskó pogácsát (aJeti: igen, tökmagosat is, küldjek?), beértem a céghez, törölközés, pólócsere.
A bangák (bangladesi ügyfelek) már megjöttek, természetesen a kért anyagokból semmit nem hoztak magukkal, miért is. Elegánsak, barnásszürke öltöny, halványzöld és halványrózsaszín ing, de valami fura, édeskés illatszert használnak, jellegzetesen ázsiai szag. Túlestünk a kötelező jópofizáson, nájsztomítjúegéjn, satöbbi.

Jók ezek a séták a cég és a lakás közt amúgy, közben tudok mindenfélén gondolkodni. Például, ha a pszichológus seggbedug valakit, akkor analizálja? Vagy hogy a kései révület az angolul translate?

 

Írtam ide még egy bekezdést, de aztán meggondoltam, hogy nyilvánosságra hozzam-e. Időnként félek, hogy amiről írok, főleg előző kapcsolatok intimebb részletei (ez konkrétan a koreai exemmel volt kapcsolatos), valahogy mégiscsak olyanok elé kerül, akik ismerik az illetőt és engem is személyesen és nem akarok az exeknek kellemetlenséget okozni azzal, hogy kiteregetem a dolgainkat.

Bár nincs nagy olvasótáborom és akikkel valamennyire már kommunikálunk itt a kommenteken keresztül, megbízhatónak érzem, nem tudhatom, nincs-e olyan readonly ismerős, aki tudná, kiről van szó.

Így végül mégis kimarad. Talán a régebbi kapcsolatokról kevésbé gond részleteket írni, de a legfrissebbekkel inkább még vigyáznék.

 

Azért megtartom a szöveget, talán egyszer majd úgy gondolom, már leírható.

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr922106979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aJeti 2010.06.24. 19:54:57

nyami. nekem elküdheted a piszkos részleteket is. én csak egy állat vagyok. :D

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.24. 23:15:58

:D Szép reggel, szép reggel.. Az a két szóvicc meg.. Hümm.:D
Amúgy most fejeztem be (a nem legjobb) Stephen King regényt, a 'Halálos árnyék'-ot. Ez a "A svéd vadász még szervátültetésen van (szegény kifordított belekkel, sorsára hagyva ácsorog a szervizben).." simán megállná benne a helyét, mivel egy bizonyos (gonosz) George Komor több mint 400 oldalon keresztül rohadt szét. Szerteszéjjel.. (SK szereti ezt a "rohadós" motívumot, ez volt pl. a 'Rémület a sivatagban' állandó eleme is. Elég részletesen leírt mindent a drága..)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.25. 05:26:27

Még mindig nem főztem (bár nem is tudom, este 9 után miért nem álltam neki), ez a pogácsa nem is rossz ötlet ebédre... :D
Reggelire kaptam egy vödör málnát, abba fogom belefojtani magam, majd közben szabadon asszociálok minden egyes szemnél... ;))))

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.25. 10:49:30

@.bia: Érdekes, nem vagyok King rajongó. Tulajdonképpen csak négy könyvét olvastam és abból csak kettő tetszett igazán.
Magyarul a Tortúrát (nem jött be) meg a Salem végzetét (az se) és a Holtsávot (na, ez nagyon tetszett). Angolul meg a "The Green Mile"-t, ami viszont egyik kedvencem.
@Enchantée:
Hol tartasz az asszociációban? :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.25. 17:28:31

@Félszeg Árnyék: Már teljesen belezavarodtam, hogy éppen amit látok a két szép szememmel az málna, vagy MÁLNA, vagy... ;))))
Mindnesetre finom volt, édes, lédús, formás, de hamar elfogyott. :)
süti beállítások módosítása