Nem tudok aludni. Mostanában egyre rosszabb lesz. Vagyis inkább nem tudom rászánni magam, hogy nyugovóra térjek. Pedig néha próbálkozom vele, de valahogy mindig találok valami olyan szöszmötölést, amivel halaszthatom. Ennek a szónak az ellentétje az éleszthetem? Akkor viszont az élesztő ellentétje a halasztó, tehát egy halasztó értelmű jogszabályba bele lehet halni? De ez most mellékes... vagy egy ékes mell? Az viszont nyilván a mellpiercingre utal. És ha kiegészítő jövedelemből csináltatják, akkor nem mellékes, hogy mellékesből lesz a mell ékes... mondta a kellékes. Jaj, ez egyre szarabb... állítsatok le!!!!

Igaz, ebben a baglyosodásban az is biztosan szerepet játszik, hogy mikor úgy este fél hét körül hazaérek munkából, már álmos vagyok, néha annyira, hogy bekapcsolom a rádiót, előveszek egy könyvet és belealszom, nyolc-fél kilencig is akár.

Most meg nem megy. Még a szexuális fantáziám se működik. Talán már lekompenzáltam magam a csokievéssel?

Érdekes, ez az állapot semmiképpen se nevezhető unalomnak, mert nem unatkozom, csak éppen semmihez sincs kedvem igazán, azt se tudom, ezt a nyűglődést most minek írom le. Ezzel mindenesetre elég jól elmúlatom az időt és tovább odázhatom a lefekvést. Talán félek egyedül az ágyban. Ránéztem az órára, 2:37. Most legalább jól jár. Pár napja már egy óra alatt fél órát késett, ez nem túl jó eredmény. Most kicseréltem benne a vizet, azóta úgy tűnik, pontos.

Igen, a vizet, most mit csodálkozol? Ez egy vízmeghajtású óra, azaz dehogy, ez csak a marketing bullshit. Sima galvánelem, amiben a víz az elektrolit és két eltérő fém elektróda közt van. Azt hittem, ha gond van az üzemanyaggal, először a kijelző fog elhalványulni, de nem, a kijelző szép kontrasztos maradt, csak az óra késett. Egy óra alatt fél órát, ami tulajdonképpen nem olyan vészes, Kezdő matekpélda, ha az óra egy óra alatt fél órát késik, hány óránként mutatja a pontos időt?

Na, lássuk csak. Hogy kéne ezt levezetni. Van egyszer x meg x/2. Az a kérdés, ha az x ciklikus növelése esetén, mikor lesz egyenló X/2 az X-el, ha a növelési ciklus 12? Ezt egy függvénnyel lehetne ábrázolni, illetve kettővel, periódikus fűrészfogjel végül is, és a metszéspontokat kell megkeresni. Na, mindjárt lerajzolom. Phü, mindent elfelejtettem matekból, ez a függvényes móka nem a legjobb megoldás, de fogalmam sincs, hogy lehetne korrektül. Nesze neked, mérnök úr.
Lerajzoltam, de mondjuk erre rá kellett volna jönnöm magamtól is, egyszerűben, 12 órás időjelzés esetén minden nap egyszer lesz pontos, 24 órás kijelzés esetén meg kétnaponta egyszer... vagy mi... de esküszöm, ha megfeszítenek se tudom ezt matematikailag most felírni, de az ábra ez volt 12 órásra:

Most már azt is értem, miért volt nemrég, hogy már hallottam a madarat, meg is lepődtem, milyen madár énekel itt hajnali három körül, aztán végül is akkor már inkább fél öt volt. Most például már fél négy, és nem énekelnek. De, most hallottam meg az elsőt... akkor ideje, hogy aludni menjek, talán fél nyolcig...

Viszont a vízmeghajtású órát az újratöltéskor kicsit óvatlanul vizezhettem fel, ezért szétáztatta a könyvszekrény tetejét, ahol állt, majdnem szétmállott teljesen. 
Igen, a könyvszekrény, mert az meg papírból van. Kartonból, imádom, mert költözéskor az ember 10 perc alatt szétszedi, összehajtja és a hóna alá csapva szállíthatja. Meg környezetbarát, mert újrahasznosított papírból készül. Csak vízzel ne találkozzon.

Jééé... most megnéztem még egyszer... tök jó, már szárad, és alig látszik, délután, mikor észrevettem, elég lehangoló látványt nyújtott, behullámosodott, megszottyadt, lepunnyadt az a rész, most meg teljesen sima megint és csak egy halványuló nedves folt emlékeztet a malőrre. Tetszik, ezek szerint még a vizet is bírja.

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr972087931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.17. 08:23:28

Jól megnevettettél korán reggel. Igen, mert már olvastam otthon, csak drámázott a routerünk, így kénytelen voltam mahjongozni a gépemen 8-ig, amíg újra nem indították, de most már megnéztem, melyik zsinórt kell kihúzni és újra visszadugni, hogy felélesszem az elhalódott, nem mell/ékesen nagyon is bosszantó kütyüt, pedig szívem szerint inkább egy pohár vízzel öntöttem volna le, de ez nem papírból van és nem szárad ki, szóval maradt a dühöngés, most korán reggel már kivagyok, és ráadásul nem is a megszokott helyemen ülök. Na, mindegy! :)
Mostanában nekem sincs kedvem már magamhoz sem. :S
Csinálj valami meglepőt, hogy az apátiából kizökkentsd magad!!!!
Vagy bírd ki szombatig. Akkor buli lesz, nem? ;) Az már csak nem lesz unalmas!!!!

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.19. 01:07:20

Hjaj. Ehhez a gondolatmenethez már késő van.:D
süti beállítások módosítása