Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Árnyék a fénybe és vissza

2010.05.14. 00:57

Éjfél elmúlt és most jöttem meg. Utálom a számítógépeket, ez a kiba notebook vagy 5 perc alatt áll fel, addig rejszol a vincseszteren (haha, nekem is kell ennyi az első randin).
Egy kolléga összeszervezett valami bowlingozást a Mammutban, ott kezdtünk nyolckor, végül is jó volt, mert végre majd egy hónap után kimozdultamam otthonról
Persze mi volt ott is, rögtön egy eszelősen jó kiscsaj, egy szemüveges semmikülönös faszival.
A lány úgy húszéves lehetett, kb. 145 cent is és 40 kiló, de minden a helyén rajta, csodás, feszes, izmos alak, kemény mellek, filigrán, de nem vézna, naon helyes, pikáns arc…. hű, de izgató volt.
Rögtön az ugrott be, hogy ülök a széken és ő rám ül lovaglópózban, én fogom a derekát és a könnyű kis testét mozgatom fel-le, fel-le a farkamon, miközben figyelem feszes mellei rezdülését, amint a kéj elhomályosítja a szemét és sikoltva elélvez, aztán én is beleélvezek, erős csattantásokkal mozgatva ernyedő izmú, magát elhagyó lányt.

Persze a bowlingban én voltam a legbénább. Érdekes, megittam a mai estén egy white russiant, két pálinkát ott, de nem éreztem semmit. Tényleg semmit. Igaz, ettem a vége felé egy klubszendvicset (fogalmam se volt, mi az, csak kértem valami gyors kaját, egész jó volt, toastok közt pár szelet grillezett hús, saláta, meg friss hasábburgonya).
Aztán lementünk a Jam Pubba, ott még bedobtam 3 deci cserszegi fűszerest.
A kollégám iszonyú laza, jó fej srác, bár én nem látom, hogy az a menő típus lenne, mégis halálos könnyedséggel becsajozik, bárhol és bármikor, ha akar, és ritkán nem akar. És nem is egy nagyon jómódú, pénzes fajta, tulajdonképpen én jobban állok, mert nekem az autón kívül saját házam is van, ha az anyagiakat nézzük, persze ez egyikünkön se látszik meg, mármint, hogy milyen az anyagi helyzetünk.
Nem is egészen értem, hiszen van neki egy nagyon csinos, szexi, kedves, ragaszkodó barátnője, de rendszeresen félredug mellette. Nem ítélem el érte, csak csodálkozom. Én se vagyok egy monogám alkat, de ha olyan nőm akadnak, mint neki, biztos ezerszer is meggondolnám, hogy valaki mással kezdeményezzek mellette, örülnék, hogy végre van egy jó nőm, aki szeret és akit én is szeretek. Ha tényleg jó nekem egy kapcsolatban, hűséges tudok maradni, nem is nehéz, de az is igaz, mikor már alig volt szex a tartós kapcsolatomban, előfordul 2 alkalommal, hogy kihasználtam egy felkínálkozó lehetőséget.
De sose tudom felfogni, hogy akadnak pasik, akik ilyenek, van jó nőjük, aki alighanem tisztában van vele, hogy nem beszélgetni jár el a srác ilyenkor, és mégis mellette marad. Ő is sokat utazott a munkája miatt és mondta, hogy eddig még minden országban volt kivel dugnia.
Irigylem.
Én képtelen lennék rá. Pedig nem vagyok rossz pasi, helyes, szexi barátnőim voltak általában, és eddig többnyire (na persze nem mind) elégedettek voltak velem, a legutóbbi hosszabb kapcsolatom biztosított róla, hogy az ágyban egy állat vagyok (jó értelemben) és senki nem nyal úgy, mint én (mondjuk ezt eddig minden nőm megerősítette), és legutóbb, mikor a Randivonalan ismerkedtem, volt, hogy egy hét alatt két nővel feküdtem le, de ez nem azért volt, mert én erre mentem volna rá, hanem, egyszerűen jött, az ismerkedési folyamat természetes velejárójaként, egyikkel nem jöttek össze a dolgok, hát randiztam a másikkal, és valahogy így alakult. És bár az utolsó nem sikerült fényesen, az előző szintén azt mondta, hogy már évek óta nem volt senkivel olyan jó a szex, mint velem.
És mégis. Egy ilyen helyen képtelen vagyok odamenni egy csinos nőhöz és megszólítani. egyszerűen túl sutának, bénának érzem magam, zavar, hogy nem vagyok magas, hogy nem vagyok elég laza, hogy nem tudok táncolni, hogy nem vagyok egy menő, nagy dumás, pénzes faszi, mert ahogy elnézem, ilyenből akad elég.
Mert a nőknek az kell, aki mint a kakas, peckesen, felfújt beggyel kiáll és nem ereszt le.
A kollégám meg 5 perc alatt két nővel is pillanatok alatt beszélgetésbe keveredett és láthatóan nem voltak elutasítóak vele.
Mi lehet a titka? Mi az, amit ő tud, én nem?
Talán hogy én egy született lúzer vagyok, ő meg nem, ennyi az egész?
Így végül egyrészt jó volt, hogy kimozdultam, másrészt rossz, mert megerősített abban, hogy mennyire nem az én világom az ilyen és mennyire nem érek semmit ezeken a helyeken. Azt hiszem, többet nem megyek. És a csuklóm is baromira megfájdult a bowlingtól, még ujjazni se tudnék rendesen... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr772001671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.16. 12:11:28

Biztos, hogy ilyen helyen akarsz olyan kategóriájú kapcsolatra szert tenni, mint amire igazából vágysz???
Szerintem nem lúzerség, egyszerűen vannak helyek, ahova nem illesz...
Te magad írtad, nem a te világod. Akkor minek erőltetni?

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.16. 23:08:18

De hol? A net nem igazán sikeres, akkor hol a fenébe lehet facér nők társaságába kerülni? :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.17. 08:33:58

@Félszeg Árnyék: Jótól kérdezed! Én kiállításokra járok, börzékre, barátokkal, facérként. Persze még senki nem jött oda hozzám, hogy elcsábítson mellőlük. ;)
Járj oda, ahova kedved tartja, mert a közös érdeklődési kör már egy jó kezdés! ;)
Nemrégiben színházba próbáltam partnert keresni, és hónapokon át nem volt jelentkező!!!!! Hihetetlen. Pedig azért nem vagyok bányarém, és nem vártam el semmi egyebet a társaság nyújtásán túl. (Végül szerencsésen megoldódott, de nem sokon múlott)
Szerintem ugyanott lehet rájuk lelni, mint a facér pasikra, mert a kereslet és a kínálat megvan hasonló arányban, csak a metszéspontot kell szerencsésen megtalálni.
Hova járnak a facér férfiak? Mert akkor én is véletlenül arra járnék ám!!! :)))

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.17. 12:47:53

Nem tudom, hová járnak a facér férfiak, ilyen nem nagyon akad az ismerőseim közt, mindenkinek van párja, legtöbbjüknek már gyerekei is.
Max. azt tudom mondani, hová járnak a barátnőjük/feleségük mellett csajozni. :)

Viszont épp arról beszéltünk, hogy az a hely aligha nekem való...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.17. 13:07:01

@Félszeg Árnyék: Ez azért aranyos volt... :))))
Szóval Téged is visznek magukkal csajozni a foglalt ismerőseid, így kerülsz mindig rossz helyre?;)
És ha körülnézel, akkor sem látsz facér férfit a környéken, ugye? :D
Bocsi, de ez annyira édes volt...

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.17. 13:23:51

Dehogy visznek, egyszer vitt az említett második kolléga, mikor valami céges bowlingparty volt, utána lementünk a Jam Pubba a Mammutnál...
Csak tőlük hallottam pár ilyen helyet.

Én nem nagyon járok egyedül sehová.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.17. 13:29:12

@Félszeg Árnyék: Akkor hogyan akarsz társra lelni a való életben????

Engem is mindig ezzel nyüstöltek a barátaim, hogy a könyvekből maximum papír társat tudok hajtogatni magamnak. Ki kell mozdulni!!! És egyedül sem ciki, most már kezdem belátni.
Legutóbb a Margitszigeten sétáltam egyedül. Igaz senki még csak le sem szólított, de jól esett maga a tudat, hogy megmutattam magam, mosolyogtam egész úton, sugároztam.
Neked is elkélne valószínűleg valami hasonló élmény...

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.17. 13:56:25

Elvileg nekem is vannak mindenféle okos terveim, de mikor a gyakorlati megvalósításra kerülne a sor, többnyire elmegy tőle a kedvem.
Ahogy múltkor is a Singas Project koncerttől, pedig imádom. De készültem rá valakivel, aki végül nem akart mégse jönni, nekem meg nem volt akkor már kedvem egyedül.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.17. 14:25:59

@Félszeg Árnyék: Mostanában én is már kiposztolom, mikor érek rá, aztán ha valamelyik barát éppen ráér, akkor összefutunk, ha meg nem, hát megyek egyedül. Ki tudja, lehet, pont egyedül kell lennem egy megtapasztaláshoz. :)
süti beállítások módosítása