Tegnap reggel jókedvűen ébredtem és tettem egy nagy sétát is, aztán időben beértem a portugálokért, csak designer kollégám nem jött a kocsival (a svéd vadász még összevarrás alatt volt).
Még fél kilenckor megeresztettem egy hívást, nem vette fel. Küldtem sms-t, hogy tud-e jönni, semmi válasz. Mindegy kicsit vártunk, aztán hívtam másik kollégát, aki már benn volt a cégnél, ő se tudott semmit, elérni nem tudta, végül ő lejött értünk, nincs messze, azért is szeretjük a Körszállót.
Persze találtak még hibát tegnap, nem felelt meg valami a szabványoknak, azt gyorsan átterveztem nekik és átadtam a produkciónak.
Aztán folytattam a bangáknak a munkát.
A legfiatalabb kollégánk, aki az egyetlen nő a csapatban, alá akarta íratni a bangákkal az általuk kért és elvégzett módosításokat, de a faszi nem értette, hogy miért... meg azt mondta, nem is így a jó, és másképp kéne... a lány meg csak udvariasan kérte, hogy azt, amit előző nap jelzett szükséges módosításként és ő végrehajtotta, most igazolja. A banga meg ingerülten vitatkozni kezdett vele, tök fölöslegesen, mert eddig is ez volt a gyakorlat, csak neki most hirtelen új ötletei támadtak.
Később a lány mesélte, hogy mikor még próbált vele kommunikálni egyszerűen elnézett mellette és nem válaszolt. Jó fej, mi?
Nemsokára meg bejött, hogy valami nyomást érez a fejébe, nincs jól, visszamegy a szállóba. Magyarul bevágta a hisztit, mert nem úgy történt minden, ahogy ő elképzelte. Ráadásul éppen egy fiatal nő... ugye feléjük a nőknek nincs munka szempontból (sem) nagy becsülete, ilyen beosztásban nem dolgoznak. De még mi is csak melósok vagyunk az ő szemükben, sajnos a főnökeink meg külföldön lófrálnak, bemutatót tartani, meg ilyesmi. Pedig nagyon kellenének, hogy legyen ellensúly. 

Délután már nagyon piszkálta a csőröm, szegény svéd vadászommal mi van, felhívtam a szervizt, mondták, hogy hamarosan kész lesz és most végre jó is. A megmaradt banga elfogadta az én tervváltoztatásaimat és állhattam neki a következő adagnak.

Négy után telefonáltak a szervizből, hogy mehetek, mikor rákérdeztem az árra, még több volt, mint amitől féltem. Vitatkoztam is a szervizzel egy darabig a dolgon, ugyanis a kétszeri ki-be szerelés meg az ide-oda szállítás költségeit is nekem kell állnom, holott az a kuplungtárcsát készítő cég elsőre trehány kivitelezése miatt adódott. A szerviz szerint mivel én mondtam, hogy azzal a céggel csináltassuk, nekem kéne rajtuk ezt leverni. Erre laikusként persze esélytelen vagyok, ráadásul végig ők tárgyaltak velük, nem én, nekem csak egy ismerősöm mondta a tippet, akinek szinték ez a cég gyártotta a kuplungtárcsát, pedig az ő svédje már 400 lóerő fölé van tuningolva.

Na mindegy, de legalább kész lett végre, jó kis kevláros kuplung, bár ezt a szót rendszeresen lekvárosnak szoktam valamiért olvasni. :)

Reggel vendégem érkezett. Szép, zöld, pici. Nem tudom,mi lehet, tücsök, csak még éretlen?

Mindenesetre nagyon megkedvelt, azóta is rajtam mászkál, ami kicsit idegesít, lévén pucéran vagyok itthon, ahogy ilyen melegben szoktam és eléggé csikis. Próbáltam kirakni az erkélyre, de nem hajlandó elhagyni.

Az előbb végre addig abajgattam, míg leugrott rólam, de félek, hogy rálépek. Most a lábam előtt ácsorog. Odatettem a kezemet, erre felugrott rá, most megint a karomon mászkál. Ez tényleg belém szerelmesedett. Remélem, lány. :)

Sajnos, míg a kezemben volt először, hogy kitegyem, az egyik csápját véletlenül elgörbíthettem, hát ilyen brutális dög vagyok. :( Mindenesetre úgy tűnik, őt nem zavarja, azóta is a jobb könyökömön táborozik, immár vagy fél órája. Legalább van kihez beszélnem, nagyon figyelmes hallgatóság. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr332126575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

falinee 2010.07.03. 09:38:40

Igen, bár nem tudom, lány-e, de ismerem a fajtáját. Nem fog hagyni aludni, és nagyon ravasz, pedig nem is róka. Olyan zenebonát rendez éjjel, ha azt hiszi, nem látod, hol van, hogy neked annyi. Szép éjszakáid lesznek :))))

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.03. 09:42:12

@falinee: De olyan szép szelíden ücsörög rajtam, most már a vállamra hajtotta a fejét (na jó, ez túlzás, de a vállamon van). Az előbb kinn voltam az erkélyen leszedni a száraz ruhát, meg kiráztam egy lepedőt, amivel le voltak takarva és meg se moccant. Szeret engem! :)
Felőlem zenélhet, majd a jó fülemre fekszem, a süketbe húzhatja. :)

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.03. 23:02:06

Hjaj, ezek a bangák eléggé lehangolóak.. A svéd vadász meg szerintem már meglehetősen hiányol..:) Azért esetleg lőhetnél egy képet az újjászületéséről. Max. változtasd meg a színét photoshopban.:D

De drága!! Látod, még lottót se kellett venned, megvan a feleség-jelölt.:D Értékeli az abajgatást, pláne, ha meztelenül teszed. Mi ez, ha nem őszinte szerelem??:D Hááát persze, hogy lány.:D
Bogaram, a kamasztücsködről meg annyit, hogy szöcske.:D Nézd meg a csápját, hosszabb, mint testének fele, ezzel tudod megkülönböztetni. De öröm az ürömben, hogy szűznemzéssel szaporodik, azaz csak a petesejtből alakul ki utód, hímivarsejt nélkül. (Egy haploid (olyan sejt, amiben a kromoszómák csak egy sorozatot alkotnak pl. ivarsejtek) petesejtben valamilyen (még pontosan nem ismert) hatásra megduplázódik a kromoszómák száma, így létrehoz egy diploid (két azonos sorozat kromoszóma, minden génből kettő, egyik anyai, másik apai eredetű) sejtet, ami osztódni kezd, mint normális esetben.) És így csak lányutódok lesznek.:D
De légyszíves tedd boldoggá, mert ez a szaporodási módszer kényszermegoldás, több a káros mutáció, ezek a fajok mind fiatalok, és nincsenek is jelen túl sokáig.:D

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.04. 10:43:27

@.bia: A svéd vadásznak szövődményei vannak, mindjárt megyek benne saját kezűleg kicserélni egy alkatrészt. :(

Lelkem, hogy te miket tudsz, leborulok nagyságod előtt!
Ez haplo-diploizé még rémlik bioszból, de konkrétan nem tudtam volna már felidézni nélküled.
Szegénykét kényszermegoldásképpen kiraktam a lépcsőházi virágokra, remélem, ellesz ott, szép kilátás, zöld környezet, napfény, friss levegő...

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.04. 22:07:23

@Félszeg Árnyék: Hajjaj, ez a vadász nem nagyon szeretne rehabilitálódni..
Tudom, hogy tudok.:D Kiraktaaaaaaaaaad???? Milyen szerelmes az ilyen?? Na szép..
süti beállítások módosítása