Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nedvcsináló

2010.06.28. 00:51

Van bennem egyfajta „testnedv” fétis, úgy értem, engem sose zavart a nyálas csók, sőt. A puncinyalás közben is nagyon be tudott indítani a bőséges nedvesedés szaga, íze, állaga, és mindig is vágytam rá, hogy a női ejakuláció örömét megtapasztaljam. Amikor egy partneremnél sikerült ennek egy viszonylag enyhébb, de határozottan érezhető változatának megtörténtét elérnem, elégedett, büszke és teljesen begerjedt voltam, ahogy a számba, nyelvemre, ujjaimra spriccelt a nem túl karakteres ízű, szagú, majdnem víztiszta női kéjnedv.
Úgy gondolom, ez teljesen a normális szex keretein belül van, hiszen a férfiak ejakulációja is az. Én is már kóstoltam a magamét, csak kíváncsiságból is, hogy megtudjam, milyen a lánynak érezni, meg egy jól sikerült orál után az ő szájáról is.

Ez felidézi bennem az I.-vel töltött éjszakám emlékét.
Ő írt nekem, akkoriban, mikor amolyan netes szoknyabolondként csapongtam megrészegülve a fórumokon kialakult pezsgéstől és az izgalmas lehetőségektől. Abban a pár évben több szeretőm volt, mint előtte és utána együttvéve, nem mintha erre büszke lennék vagy bármilyen jelentősége volna, csak az időszak jellemzésére mondom.

I. tehát email írt nekem, és bár előtte soha nem beszéltünk sehol, egy randit kért, mert megkedvelt a hozzászólásaim alapján.
Egy óbudai Mekiben találkoztunk. Csinos, nálam fiatalabb pár évvel, határozott, egyenes. Azt mondta, mostanában túlzottan kiéhezett, mert egyedül van, és úgy találta az írásaim alapján, hogy olyan a szexkultúrám, ami szerinte megalapozza a lehetőséget, hogy vélhetőleg megfelelő szexpartner legyek, minden mélyebb kötődés nélkül, ha ő és ez a helyzet így megfelel nekem, mert ő pillanatnyilag csak erre vágyik, nem akar belebonyolódni érzelmileg semmibe.
Vonzó nő volt, megtisztelőnek éreztem, hogy ilyen egyenesen elmondta, kicsit zavarban is voltam, és természetesen biztosítottam róla, hogy szívesen megismerném testközelből is.
A randi már kicsit nehézkesebben indult, először is, nehéz volt odatalálnom hozzá, egy kis faluban lakott, egészen az erdő szélén, mobilon navigált, miközben vezettem. Azzal indítottuk, hogy legyen ez csak egy vacsora, és meglátjuk, hogy alakul, de semmi kötelezettség. Valami olasz tésztát készített éppen, mire odaértem, jól csinálta. Eleinte nagyon visszafogottak voltunk, csak pár simogatás, puszi. Vacsora után jött a „hogyan tovább” kérdése, már elég későre járt. Megkérdeztem, mit szólna egy kis masszázshoz, konkrétan lábmasszázshoz. Ebben van némi gyakorlatom, bár nem vagyok profi benne, de szívesen csinálom (általában szívesen foglalkozom egy női testtel, örömmel végzek mindenféle masszázst).
Nekiálltam, hátradőlt, lehunyta a szemét, „ez nagyon jó” mondta halkan.
Aztán, hogy el ne aludjon ott nekem, elkezdtem csókolgatni masszázs közben a lábujjait. Ez se volt ellenére, és láthatólag felvillanyozta.
„Te mindig így végzed a talpmasszázst?” érdeklődött mélyeket lélegezve „Tudod, hogy ez alattomos, fondorlatos manipuláció a gyanútlan, relaxálni vágyó nők izgatására és elcsábítására?” folytatta.
„A fenébe is, lebuktam...” játszottam meg a rajtakapottat. „És most mi lesz velem?”
„Az lesz...” tápászkodott fel kihívó mosollyal „...hogy lefürdesz, és addig én megágyazok...”
Mire visszaértem egy törölközővel a derekamon, már meztelenül várt az ágyban. Szép volt, kívánatos és odaadó. Sokáig ismerkedtünk egymás testével, kellemesen elhúzódott az idő. A végjátékban felhúzott térdekkel feküdt, az ágy szélén, én előtte térdeltem, és teljes átéléssel nyaltam kedves punciját, de nem csak a punciját, a popsilukat is időnként, néha nyelvemet ameddig csak tudtam ki-be dugtam puncijába, aztán ujjammal belül, nyelvvel kívül, a csiklónál izgattam, az egész fantasztikus nyalakodás vagy 10 percig tartott, végül a számmal karikát formálva a csiklója körül picit szopogattam, szívogattam, közben a nyelvem hegyével gyorsan csiklandoztam, két ujjam pedig a puncijában mozgattam intenzíven.
Mikor elélvezett, éreztem, hogy mégse sikerült tökéletesen, maradt benne feszültség.
„Mi a baj?” kérdeztem finoman csókolgatva melleit, miután éledezni kezdett „mondd, hogy csináljam úgy, hogy jó legyen...”
„Nincs baj...” felelte kis szünet után, láthatóan zavartan „veled nincs... nagyon élveztem, jól csinálod. Inkább nálam van a gond...” mosolygott kissé kényszeredetten.
„Tudod... van valami” folytatta tétovázva „ami zavar egy kicsit, és emiatt nem tudom igazán elengedni magam... csak nem tudom, elmondhatom-e...”
Láttam rajta, hogy már majdnem sír.
Átöleltem, simogattam, puszilgattam.
„Naaa... ne aggódj” próbáltam nyugtatni „meséld el, hidd el, nem akadok ki egykönnyen, szeretném tudni... lehet, hogy csak beképzelsz magadnak valamit, ami valójában nem gond...”
„Hát jóó...” sóhajtott fél perc hallgatás után, kezével kezem után nyúlva. A plafonra nézve folytatta, mint aki szeretné az emléket valahová távolra tudni.
Némi vonakodás után kibökte, hogy neki valamiért elég gyakran és elég könnyen következik be orgazmus alatt a női ejakulációnak nevezett jelenség, puncija bőségesen fröcsköl, ha nagyot élvez, de tényleg, szinte mint egy kis szobai szökőkút, amiket virágboltokban meg lakásdekorációs üzletekben kapni, főleg ázsiai forrásból.
És az előző pasija egy ilyen után felháborodva és undorodva közölte vele, hogy fújj, milyen gusztustalan szokásai vannak. Ez persze elég rendes gátlásokat keltett benne, és azóta mindig attól fél, hogy más férfi is ezt gondolja, tehát nem meri magát elengedni, tudatosan próbálja megakadályozni, hogy ez bekövetkezzen, ami persze azzal jár, hogy a csúcsra jutás sose úgy megy végbe, ahogy tényleg a legjobb lenne neki, és sose olyan magasra.
„Ó, az a szemét faszfej... már bocs...” szakadt ki belőlem „de miért nem beszéltél erről előtte?”
„Tudod, attól féltem, hogy ha meghallod, eleve te is utálkozol majd...” mondta szomorúan.
„Pedig nagy kár, látod...” vigyorogtam fejcsóválva és megcsókoltam „hihetetlenül felizgattál volna vele, és imádtam volna, ha a számba spriccelsz... nem próbálhatnánk meg még egyszer?” kérdeztem már felizgulva.
„Áááá, inkább most ne... azért így is kifárasztottál...” mosolygott (lehet, hogy ekkor már gyanút kellett volna fognom?) „de annyira, hogy még arra sincs erőm, hogy viszonozzam most... lehetne reggel?” kérdezte kicsit bűnbánó arccal.
Elkedvetlenedtem. Nem azért, igazából orgazmus nélkül is nagyon jól éreztem magam, végig nagy élvezet volt vele lenni... csak nem maradhattam reggelig, mivel ahhoz messze lakott.
„Majd talán legközelebb, tudod, reggel korán kezdek, nem tudok maradni, mennem kell...”

Lehet, hogy ezzel szúrtam el, hogy otthagytam akkor éjszaka ezután egyedül, lehet, hogy mégse volt neki jó velem, csak nem akart megbántani, mert nem lett legközelebb. Bár mindig hangoztatta, hogy tényleg jó volt, de mégis húzta-halasztotta a következő randit, végül azt írta „inkább fejezzük ezt be, nem látom, hogy lenne jövője a kapcsolatunknak”.
Ez rosszul esett, nem az elmaradt viszonzás miatt, csak mert jó volt vele. És nem értettem, hiszen éppen ő mondta, hogy csak szex és más semmi, akkor miféle jövőről beszél?

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr562114894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.28. 18:45:14

Hümm. Szegény csaj. Azért ez biztos rányomta a bélyegét minden alkalomra..
Amúgy biztos fejét oldalra billentve, békésen hortyogott, miközben a talpát masszíroztad, Te meg, galád, hát nem felébresztetted?:D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.28. 20:10:58

Egyre veszélyesebb Téged olvasni!!!! ;)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.29. 11:29:19

@.bia:
Ez túlzás, de mondjuk relaxált... :)
@Enchantée:
Viszont az összes "trükkömet" kiadom lassan... :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.29. 12:58:14

@Félszeg Árnyék: Hát a szája nem is lent van a mélyben... :DDD

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.29. 13:06:15

Ki beszélt itt a szájáról? A lábával foglalkoztam :D

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.29. 13:12:58

@Enchantée: Na jó, ez már kezd elmenni nagyon dedósba... :)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.29. 13:15:12

@Félszeg Árnyék: Jól van, nagypapi, akkor dőlj le szunyókálni egy kicsit ebéd után, mi ifjoncok meg elvirgonckodunk még itt egy kicsit! :))))
Amíg ki nem tiltasz.....

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.29. 13:16:24

Megnéznem, ahogy egymással virgonckodtok :P

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.29. 13:18:31

@Félszeg Árnyék: Iszapbírkózás a maximum, amit bevállalok! :)
De nehogy megálljon tőle a szíved, mert akkor be kell vetni a szívmasszázst, meg egyebeket, és nem venném a szívemre, ha eltörnénk a bordádat... :DDD

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.29. 13:25:30

@Enchantée: Nyugi, egy iszapbirkózás meglehetősen semleges dolog számomra, nem különösebben dobogtatná meg a szívem :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.29. 13:41:06

@Félszeg Árnyék: És ha kókusztekercsek között bírkóznánk, az emelne valamit az adrenalinszinteden? Főleg, ha Neked nem adnánk belőle?!? :)))))

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.29. 20:25:03

Te Enchantée, Te velem akarsz most birkózni??:D Nagypapi megeszi a környezetet..:D Egyébként én nem török bordát, amikor Egészség Nap volt, és elsősegély oktatást tartottak, megtanultuk használni a defibrillátort, satöbbi, volt egy torzónk, a Józsi. Mellkompressziónál mérte a nyomás mértékét, és ha rosszul nyomtad, és elvileg bordát törtél, kattant. Mindenkinek ki kellett próbálni az egész folyamatot (légzésvizsgálat, satöbbi), és én voltam az egyetlen, akinél nem kattant!:D
Amúgy én mézbirkózást nem vállalok, nem szeretem a mézet.:D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.29. 20:32:06

@.bia: Psssszt! Hagynálak győzni, jó? Csak Árnyék meg ne tudja, hogy bunda van benne... ;))))
Defibrillátort nem próbáltam még, de szájon át lélegeztetésben nem vagyok rossz... :)))
A méz túlságosan tapad és nyúzza a bőrt, az nekem sem jönne be. :S

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.29. 20:42:45

@Enchantée: Miből gondolod, hogy hagyni kell?!:D:D
A defibrillátor konkrétan beszél, mondja, mit csinálj, de folyton elismétli, szóval meghal a delikvens, mire bármit csinálnál.. Bár csinál egy gyors EKG-t, és nem üt, csak ha szükséges.
Ugye??
süti beállítások módosítása