Na tessék...

2010.06.26. 17:37

Basszus, nem lottóztam. Ha elviszik a főnyereményt, miből veszek majd helyes, harmincas feleséget?

Nemrég a fészbúkon följött a jobboldali hirdetési rovatban egy Chinalove nevű ázsiai társkereső (vajon miért? ott semmit nem írtam az ázsiai fétisemről).
Heccből regisztráltam.

Egy napra rá jött egy admiration letter. Csinos, harmincéves kínai nő, grafikus, designer. Gondolom, azért épp ő, mert az én foglalkozásomhoz is ez áll a legközelebb, ezt választottam a listából. Nézegettem és elgondolkodtam józanul.

Mi a fenét akarok én ezzel? Egyszer már nem megszívtam mélytorkosan egy ázsia lánnyal? És egyébként is, totál értelmetlen, az ilyesmi olyan gazdagoknak való, akik tudnak ide-oda utazgatni, hogy találkozzanak. Én meg nem ilyen vagyok. Le is mondtam a tagságot.

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr232111906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.26. 18:08:44

Én vallom a Can't buy me love eszméjét. És nincs is az ilyennél szebb, ha megvalósul: www.youtube.com/watch?v=FJYqOpSk288
Szerintem még nem kéne feladnod, hogy megtalálod!

Távkapcsolatnak nem vagyok híve, mégis sikerült eddig mindig beválasztanom olyanba, akivel hivatalosan is alig találkoztam... :((((

Én sem lottózom, de nem is akarnék ennyit nyerni. Csak éppen annyit, amivel egy kis biztonságot teremthetnék magunknak, és nem vagyok nagyra vágyó... :)))

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.26. 18:30:04

@Enchantée:
De sokkal egyszerűbb lenne.
Nincs vacakolás, kellek, nem kellek, legyen tiszta ügy.
Nekem lenne vagyonom, amit majd ő örökölne, csak annyit kellene tennie, hogy kicsit kedves hozzám, szívesen szexel velem, meg szülne egy gyereket. És úgy élnék, mint egy család.
Olyan nagy áldozat lenne?
Cserébe meg én igyekeznék mindenben gondoskodni róla.
Aztán lehetne még vonzó, jómódú özvegyem.
De hát ehhez kéne az az ötös.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.26. 18:51:51

@Félszeg Árnyék: És mit kezdenél a kielégítetlen vágyaival? Mert az érdekek sem tudnák elnyomni őket teljesen, ha nem Rád vágyik magától.
Nem tudom, nem tudnék elképzelni ilyet. Bár nem is olyan régen, mikor még a szülők választották ki az életre szóló párt gyereküknek, az is érdekből volt. Jó, akkor a férfi bármit megtehetett, a nő meg tűrhetett mindent. De szép volt a látszat...
És szerinted mennyi pénz kéne ahhoz, hogy ezt kivitelezni lehessen? Mert ha valaki pénzért csinálja, előbb-utóbb az isten pénze sem lenne elég. És ha a gyereket ellened nevelné, pénzéhesre? Őszinte érzelmek nélkül mit ér az egész?

Aztán meg honnan tudod, hogy te halnál meg előbb? ;) Sosem lehet tudni...

Küldök egy kis virtuális kókuszos sütit Neked, mert látom, ma nagyon negatív hangulatok uralkodnak rajtad!!!! És ráadásul telihold lesz éjjel!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.26. 19:12:05

Ezt találtam még Neked:
monsterlyrics.blogspot.com/2010/05/travis-mccoy-ft-bruno-mars-i-want-to-be.html
Én nem akarok gazdag lenni. Egyáltalán nem izgat. Sok macerával jár, és veszélyes. Maximum jómódúnak lenni vágyom.

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.27. 05:09:48

@Enchantée: Majd azsiait veszek, naluk a szerelem nem olyan fontos, mint az anyagiak, ezt mar megtanultam :D
Egyebkent meg azt hittem, erezheto, hogy ezt az egeszet csak a cinizmus mondatja velem, ugyse lessek gazdag soha, luzer tipus vagyok. Ha meg veletlenul megis, akkor se csinalnam.
viszont en igenis szeretnek gazdag lenni, mert annyi minden jot lehetne tenni meg, annyi tervem lenne, annyi mindent szeretnek tanulni, amire a szokasos kenyszerpalyakon elve nincs lehetosegem.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.27. 07:51:19

@Félszeg Árnyék: Vettem a cinikus részét, de gondoltam továbbgondolom, mi lenne, ha...
Nem vagy lúzer!!!! Aki ennyire sokoldalú, mint Te, az nem egy lúzer!!! Most kaptál egy virtuális fenekelést a hülyeségek irogatásáért!!!! Na.
És soha ne mondd, hogy soha!!!! ;)))))
Még előtted az élet, lehet mindenfélét tanulni, megismerni, átélni!!!! :))))

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.27. 22:03:54

@Félszeg Árnyék: Enchantéenek igaza van, nehogy már nekünk kelljen állandóan rugdosni beléd a lelket..:) Tudod, hogy bármi összejöhet, még a terveidet is megvalósíthatod. Csak legyél hajlandó elhinni.:) Tudom, hogy mit pofázok ezzel a ha-tal-mas nagy élettapasztalatommal, de azt hiszem, elsősorban magunkat kell túlélnünk. Úgyhogy ehhez tartsd magad!! Fejet fel, a lehetőségekkel elő, oszt vagy összejön, vagy nem. De legalább megpróbáltad.:)
süti beállítások módosítása