System halted, gyömbéres tea

2010.06.25. 13:28

6:30. System alarm. Dismissed manually.

8:30. Automatic system wake-up.

System booting...
AudioVisual sensors... ON.
Adaptive incoming light control... ON.
Loading recent memory backup (2010.06.25. 01:15)... DONE.
Visual recognition... ON.
Checking consistency of stored memories and outer environment... DONE.

Checking subsystems.
Mental subsystem: .......70%
Emotional subsystem: ... 30%
Physical subsystem: ........ 70%
Sexual subsystem: ............ 120%

RED ALERT!
Boot failure.
System check discovered dangerous overheating in sexual subsystem due to this component is out of the normal operation long time ago. The overheating could result unpredictable behaviour of the emotional and mental subsystems and strongly effects the logical processes. Call your sexual support immediately.
System halted.

 

Na jó, asszem ennyi elég ebből.

Nem lett bebaszás tegnap, ha rá akarnék erősíteni erre a depire, azt mondanám, hogy na tessék, nekem már ez se megy, mindenesetre 4 kupica Unicum Next úgy két óra leforgása alatt annyit se hatott, mint a céges bulin egy pohár pezsgő legutóbbi karácsony alkalmával a Körszálló Berlin termében, ahol bejelentették, hogy a válság évében az eddigi egyik legjobb eredményt hozta a cég.

De legalább kicsit elaludtam.

Ismét begyalog, ma nem akart elütni senki. Szokatlan.

Beérve töröközés, átöltözés, reggelire felfaltam a tegnapi gyümölcsös, rizstejese hajdinapudingomat, csináltam a félliteres bögrémben egy hibiszkusz-feketeribizli teát a Liptonból, ami ilyen kis papírpiramisban van, szeltem bele egy szelet friss gyömbért, jól bevagdosva, hogy minél jobban átadja az esszenciáját, meg tettem bele egy kis mézet. Ezt iszogatom napközben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr432109325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.26. 00:27:38

@.bia: Aha, valami ilyesmit írna ki, ha én lennék a Terminátor :D

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.26. 00:40:28

@Félszeg Árnyék: Utálom Arnold Schwarzeneggert.:D Majdnem annyira, mint Sztaniol Szilvesztert.:D

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.26. 00:46:12

@.bia: Miért, néha egész viccesek... :D
De most hirtelen nem jutott eszembe más gépember :)
süti beállítások módosítása