Rutin

2010.06.17. 22:57

Ma nem történt szinte semmi különös.

Reggel hangosan káromkodtam, hogy a faszkalap filippinó menedzser még mindig nem érti, miről van szó és olyasmit akar megcsináltatni, amiről már tucatnyiszor elmondtam, hogy nem megy, és azt is, hogy miért nem.

Ahányszor megpróbálok kihúzni belőle valami konkrét műszaki paramétert, képtelen megmondani.

Mindegy, megpróbáltam valami kihozni a dologból, de az az idegesítő, hogy alighanem megint potyára dolgoztam, mert csak találgatás alapján vagy jó lesz, vagy nem.

A francba a globalizációval.

Viszont pakkot kaptam, jó nagyot. Ami benne van egy új kuplungalkatrész, lassan cserére szorul, múlt héten rendeltem meg neten keresztül a német cégtől, aki gyártja, a svéd kocsiba lesz beletéve, magyar gyártású tárcsával.

Éljen a globalizáció! :)

Jó drága volt. :(

Rájöttem, hogy mindent lehet jól csinálni, csak megfelelő ideológia kell hozzá. Most kitaláltam, hogy hízókúrát csinálok, hogy majd aztán annál nagyobb fegyvertény legyen a lefogyás. Ehhez gyűjtöm az erőt és energiát :) Ez az ideológia. Ugye, milyen hatásos? :)

Viszont holnapra maradt szilva csatnim répafasírttal. Jó lesz reggelire.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr302090144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.18. 06:34:01

Ez a hízókúra ideológia tetszik! :)
És ezzel a kajával akarsz hízni????
Nekem aranygaluska van betárazva, jó kis édes vaníliasodóval! Nyami, és tömény kalória meg szénhidrát!!!!
Szebb napot mára!

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.18. 10:32:40

Nem, azért ennél szofisztikáltabb megoldásaim vannak, vacsorára tejfölös túró volt, ami még nem túl hízlaló, meg a teljes kiőrlésű kenyér se (egy vékony szelet), de utána még bevágtam három kókuszos zabkekszet gyümölcsjoghurttal és pár szelet csokoládét.
Ma reggelire mégse a csatnit ettem, azt majd tizenegyórainak, hanem szintén teljes kiőrlésű kenyeret.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.18. 10:36:06

@Félszeg Árnyék: Tejfölös túró cukorral, megbolondítva egy kis vaníliás cukorral. Ha szereted, mazsolával... Nem is rossz az! :)))
Én egy kis ropit ettem vacsira, 10.30-kor meg 2 darab piskótatallért ettem még meg.
Ma cseresznye volt a reggeli, aztán egy sajtos roló. Nem szabadna tésztafélét enni, de ez van. ;)
Viszont a csoki kimaradt, a francba, be kell majd délután pótolnom!!!! ;)
süti beállítások módosítása