A hóhért akasztják...

2010.06.13. 22:21

Fura viszontlátnom magam másvalaki blogjában, főleg úgy, hogy szembesülök a saját hibámmal és gyarlóságommal.

Persze valahol számítottam rá, hogy gombostűre leszek tűzve egyszer, de arra nem, hogy ilyen hamar... igazság szerint nagyon reméltem és hittem, hogy nem következik be... és főleg nem, hogy tényleg okot is szolgáltattam rá.

 

Ami kiderült: a kétségek nagyon érzékelhetően megjelennek a saját érzelemnyilvánításaimban és alighanem másnál még inkább felerősödve látszanak, ha eleve ettől tart.

És kiderült az is, hogy tán a legnagyobb hibám a túl könnyen lemondás, a túl könnyen elfogadása a nemnek, mert ez egyszerűbb, mert ez nem hoz kiszolgáltatott helyzetbe, és hogy képtelen vagyok ennyi év és ennyi kapcsolat tapasztalat után se belehelyezkedni abba a minidrámába, hogy esetleg ez egy próba, egy teszt, hogy tényleg mit akarok, hogy tényleg akarom-e, hogy küzdök-e érte... én világéletemben túlzottan a saját hozzáállásomból indultam ki, mivel én ha nemet mondok, akkor nemet is gondolok, akkor valóban elhatároztam magam, mert nagyon nehezen szánom rá magam, tehát ha már megteszem, akkor tényleg azt jelenti... ha pedig nem mondok nemet, de igent se, akkor hezitálok és ez nem jelent feltétlenül elutasítást, csak a szokásos nyűglődésemet a jövőt illetően, a "mileszha" félelmek latolgatását...

És az is eszembe jut, mennyire voltam korrekt, mennyire voltam őszinte, hiszen a saját szabályaimban már felvéstem: nem akarok távkapcsolatot, de akarok gyereket... és ugyanakkor mégis, tudván ezt, belementem egy nagyon szerelemesélyes kapcsolatban, pedig egyik peremfeltétele se volt meg, de épp azért rúgtam fel a saját szabályaimat, mert másban viszont nagyon összejönni látszott minden, és épp ezért őszintén hittem, hogy mindez sokkal fontosabb és majd csak kialakul...

Csak amikor a romantikus randi és fergetegesen érzéki éjszaka után a valóságos jövő, a távolabbi kilátások latolgatás előkerül, akkor mégis felütik a fejüket a kétségek... és nem tudok színlelni, hogy minden tökéletes. Pedig a kétség nem jelent feltétlenül biztos meghátrálást, a kétség az, ami: nem teljes bizonyosság, elbillenhet erre is, arra is.

És amikor érkezett egy lökés a másik oldalról, ami elbillentette, én hagytam...

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr952079472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.16. 12:24:11

A hóhér is ember, és mint olyan, esendő...

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.16. 23:02:32

Csak fura volt, főleg, mert előtte végigolvastam a többi "elődöm" dolgait. És egy randi után én is odakerültem.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.17. 08:26:01

@Félszeg Árnyék: Hihihi, olvas engem is olyan, akivel történtek dolgok. Nagyon is félreérthető, amikor róla írok, és nem veszi az adást, máskor meg teljesen másról szólnak a mondataim és magára veszi... :)
Érdekes akkor lenne, ha mindkét fél leírná ugyanazt az eseményt a saját szemszögéből. Kicsit teljesebb lenne a kép. Viszont hasznos is lenne, hogy lássam, milyen reakciókat váltottam ki a másikból...

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.17. 11:59:43

@Enchantée: Felteszem, hogy ő is olvasott engem, ahogy ő is tudja, hogy olvasom őt.

Én a frissen történt ilyen dolgokat nem szeretem részletesen kiírni... inkább később, mikor letisztul. Ha egyáltalán.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.17. 12:20:29

@Félszeg Árnyék: Nem tudom, melyik megoldás lenne a legjobb.
Egyrészt nem szeretném, ha olvasna a kedves, mert a legbensőbb érzéseimet írom le napló formájában, tehát elsősorban magamnak szánom. Ezért is jó, ha azonnal, a hangulat hevében regisztrálom a történteket.
Másrészt az is jó, ha olvas, mert néha az ember magának máshogy mondja el a dolgokat, láttatni mer olyan érzéseket, amiket esetleg szóban nem merne.
Nem tudom, ebben a témában nincsen határozott véleményem, hangulatfüggő, merre hajlok inkább...

falinee 2010.06.18. 20:46:59

Ma keveredtem ide... ha nem akarod, nem jövök többé... egy kérdésemre azért megvan a válasz... köszönöm! Megírom... olvasd el OTT...
süti beállítások módosítása