"Kedves Kandúrkám!"

2010.07.04. 11:21

Az első nap nagyon rosszul telt el.
Nagyon fáradtan értem haza. Keddre őrjítő sokat kell tanulnom. Ma (hétfőn) az utolsó két órában aerobikoztunk, annyira kifulladtam, hogy alig álltam a lábamon. Hát nem hiába 4 éve már nem csináltam.
De most úgy döntöttem, hogy elkezdem megint. Rám se fogsz ismerni pár hét múlva.
A koncertre még mindig nem tudom elengednek-e.
De ha nem engednek el akkor elszököm.
Ne haragudj a csúnya írásomért, de ezt a pár sort a vonaton írom.

 

Imádlak

A te egyetlen Cicusod

Várlak pénteken.

Ez egy levél. Bizony, papíron, tintával megírva, postai borítékban kézbesítve, 1988.nov.22-én, pár nappal 22. születésnapom után, a Kandó koleszbe.
A feladó A., egy édes, göndörszőke, 15 éves lány, elsős középiskolás.
Mit nem talál az ember egy lakásfelújítás után a szülői házban...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr542128441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiraaaaa 2010.07.04. 12:45:24

Nosztalgiáztál, mi?:)))
Az ilyen felújítások alkalmával rendszerint leragadok valami sarokban (nem a kosz miatt:) )és elkezdet bogarászni a régi kacatok között, és füstbe is megy a tervem a gyorsaságot tekintve. De legalább alapos vagyok:)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.07.04. 14:33:30

@kiraaaaa: EZ még csak a kezdet, olyan retro sorozat lesz, hogy ihajj! :D

A.D.R. 2010.07.04. 18:39:32

...aranyos.:))
Ha van még, tényleg jöjjön!:D

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.07.04. 22:10:42

Én is mindig elmerülök a bigyókban..:D Ez meg egyszerűen tündéri::) Látszik, hogy tinilány írta.:D
süti beállítások módosítása