Reggel úgy tapasztaltam, fokozott gravitációs tevékenységet észlelni a Föld terében, mert egy csomó dolgot leejtettem. Például a körömkefét, meg a borotvapamacsot, mert borotválkoztam is, délután egy hölgyismerősömmel kávézom majd, aki nemrég vált el, én afféle Jolly Joker voltam neki, akire mindig lehet számítani, na nem az elhanyagolt punci karbantartásában (abban is lehetne, de nem tudom, mennyire volt elhanyagolt, vagy mennyire volt szüksége ilyesmire, mindenesetre nem jöttem be ilyen célra), általában akkor szokott Skype-on hívni, ha valami segítségre volt szüksége a számítógépével, olyankor távszervizeltem, vagy PDF-be kellett alakítani néhány dokumentumot, megcsináltam és visszaküldtem neki. El is neveztem magam Éva Hotline Supportnak.

Aztán szokás szerint otthon is hagytam valamit, ezúttal nem a telefonomat, abból mindkét zsebemben volt egy, hanem a kocsikulcsot, de még a lépcsőházban észrevettem és visszamentem.

Viszont a közlekedés, bár aránylag hétfőhöz képest enyhe forgalom volt, mégis bosszantó eseményeket produkált.

Jöttem le a svéd vadásszal szokás szerint az Alma utcán, a Bíró utcai kereszteződés jobbkezes T-csatlakozás, nekem kell elsőbbséget adnom. Mivel épp jött két kocsi is onnan, meg is álltam.

Közben az Alma utcát a kereszteződés másik oldalán egy anyuka és a kisfia akarta keresztezni, a Bíró utcáról jobbra kanyarodni akaró autó, akire én vártam - nagyon helyesen - megállt, hogy átengedje őket. De az anyuka - érthetően - tétovázott, és ez volt a szerencséje. Ugyanis, míg mi rá vártunk, mögülem kivágott egy piros, háromajtós Honda Civic (KATI-13 rendszámmal, egy nagyszakállú pasi vezette) és szépen fittyet hányva a jobbkezes szabálynak engem megelőzve eltűzött lefelé. Ha az anyuka nem tétovázik, hanem nekiindul, pont elcsapta volna. Kíváncsi vagyok, mégis mit gondolt a Gimmly, mi a fenéért állok ott egy kereszteződésben?

A másik ilyen érdekes eset a cég előtt történt, egy lefelé egyirányú, rövidke, meredek, szűk utcában. Épp leparkoltam, mikor látom ám, hogy egy bordó Nissan nagyon törtet felfelé, menetiránnyal szembe, egy középkorú hölgy vezette, elmerülten mobiltelefonált közben, láthatólag fogalma se volt róla, mit csinál amúgy, fentről valaki épp gyanútlanul bekanyarodott, majd pánikszerűen húzódott a járdára, ahogy a laza hölgy semmivel se törődve ment vele szembe.

A sajtos padlizsán mangó csatnival egy lezárt dobozban rejtőzött a hűtőben, megkockáztattam, hogy bizalmat szavazok neki és reggelire felfaltam. Jó volt, bár ez a csatni kicsit édesebb a kelleténél, viszont kellemesen csípős.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr222097656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.22. 18:23:30

Szánalmas, komolyan mondom. Örülök, hogy az anyuka meg kisgyerek megúszta.. Vajon miért KATI-13?? Hm. Asszonkáját Katinak hívják, és a 13 évvel fiatalabb csajokra bukik? Vagy életcéljának tekinti a világ összes Katijának lefektetését, és eddig 13 volt meg neki? Vagy 13 éves koráig Kati volt, akkor határozta el, hogy szakállt növeszt, és Gimli lesz?? Abbahagytam.:D
Hűha, igazi "gourman" vagy.:)
Ja, én utálok hátország lenni..
(Tovább hallgattam a számokat. Mindig hűha.:D)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.22. 19:00:15

@.bia:
Szerintem lehet, hogy a nője kocsiját használta.
Lehet, hogy azért 13, mert KATI elejű rendszámból már van pár.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.23. 07:49:39

Sajnos csupa rossz emléket elevenített fel az írásod közlekedésügyileg. :S
süti beállítások módosítása