Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ez kemény hét lesz.

Hétfőn a portugál projektet kéne befejezni. Kedden legkésőbb a bangladesit, mert szerdán jön ez a link társaság tőlük és addigra az első próbákat eléjük kell tárni majd. Ha itt lesznek, el kell majd foglalni őket, meg ott fognak sertepertélni mindig köröttünk, ráadásul pesztrálgathatjuk is őket, elvinni vacsorázni, stb., mert a Sales erre nem képes, de mi a munka mellett még biztos meg tudjuk csinálni, hát persze. Remélem, ki tudom húzni magam, még az ingyenkaja se vonz... ha legalább nő lenne köztük, de még az sincs, hja meg persze muszlimok, így hiába is lenne és ezeket még el se kell vinni kurvázni (bár ki tudja?), mint annak idején azt az őrjítően fafejű thaiföldi tisztet, igaz, azt a megbízást visszadobtam és átadtam egy ilyen téren bevállalósabb kollégának. De az se igazán jó, mikor nő van köztük, mert ha tetszett, akkor az volt a baj, hogy kínlódtam, ha nem tetszett, akkor meg mindegy volt (a hímsovinizmus, na ugye, megint kibújt a szög a zsákból!)
Talán az egy kivétel a koreai ex-szerelmem volt, vele annak idején az első tanfolyami héten nemhogy vacsorázni, de még az Ikeába is szívesen mentem és cipeltem utána a nagy szatyrot...

Kedden viszem a svéd vadászt szervátültetésre, nem tudom, hány napig tart, addig a bringámat helyre kéne rázni. Bár nagy baja nem lehet, legfeljebb kis tisztogatás, gumifelfújás. De meg kell acélozni hozzá az akaratomat, a szeptemberi nagy esés után, mikor volt egy vállficamon, ami még most sincs teljesen rendben, némi bizalmi válság távolított el a biciklizéstől.

De az se mellékes, hogy nem szeretem, mikor egy negyedórás út következményeképpen fürdök az izzadtságban a hegymenettől, és komplett váltóruhát kell vinnem magammal minden alkalommal, plusz zuhanyozni, miközben a leizzadt ruhát egész nap kénytelen leszek egy jól záró zacskóban fermentálni.

Ha belegondolunk, ettől az amúgy környezetbarát közlekedési mód meglehetősen érdekes mellékhatást fog okozni, ugyanis kétszer annyit kell majd mosnom és ez nem annyira zöld dolog, főleg, hogy a víztakarékosság amúgy se erősségem, merthogy a zuhanyt nagyon jól lehet használni maszturbáláshoz is, nem csak lányoknak, még ha ez furán is hangzik elsőre.

Nem tudom, vajon kibírt 2 napot a mangós csatni a hűtőben? Imádom a mangót.

Indonéziában annak idején minden étkezésnél már eleve hoztak nekem egy nagy pohár frissen facsart mangódzsúzt, meg egy ugyanilyet avokádóból, tudták, mennyire szeretem. Egyébként a legfinomabb ételeket ott ettem, Kudus és Yogjakarta környékén.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr702096834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.21. 00:49:51

Tele vagy tervekkel, csak tartsd is meg őket.. IKEÁba?? Nem mondom.:D Ez volt ám a szerelem.:D Nem tudom, szerintem a mangó nem szereti a hűtőt. Legalább is a mango lassi nem szerette.:D (Avokádót még nem ettem, de a gránátalmáért odavagyok.)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.21. 05:27:13

Sétálj. Az is zöld, tudsz szépen lassan, hogy ne izzadj le. Csak picit tovább tart... :)
Attól függ, milyen tálkában hagytad ott a hűtőben a kajád. Nem akarok reklámozni, de vannak olyanok, amiben egy hetet is simán kibír a kaja...
@.bia: Gránátalmát én eszegetni szeretem, jó sokáig tart, tömény vitamin, össze-vissza lehet maszatolni magad vele, szóval igazi kihívás!!! :)))

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.21. 10:12:36

@.bia: Az avokádó is nagyon jó, bár tudtommal szénhidrát overkill :)
@Enchantée: No, elmondanám, hogy ugyanezen az útvonalan tavasszal, mikor reggel még közelebb volt a hőmérséklet a tíz fokhoz, mint a húszhoz, gyalog jártam egy szál pólóban (na jó, persze nadrág, cipő, stb. volt), és olyankor is váltás kellett, ugyanis a 8-10 kilós hátizsákban van a szabványos napi túlélőfelszerelésem. Tehát sajnos nem igazán jobb, nyáron tutira ugyanúgy leizzadnék, mint bringával.

A mangóval kapcsolatban folyt köv.
süti beállítások módosítása