Az igazi férfi

2010.06.17. 00:21

A főnökömnél ma volt benne egy nő. Elég lélegzetelállítóan nézett ki (nem a főnököm), de neki mindig is jó női voltak, most a feleség és gyerek mellett is, meg amikor a felesége még csak állandó barátnője volt, akkor is rengeteg bombázó nője volt, alkalmiak és állandóak is.

Ő az a típus, a latinos amorózó, rendkívüli magabiztossággal és tudatosan kialakított imidzssel, akire ragadnak az ilyen nők, nem plazacicák, hanem a jómódú, elegáns, stílusosabb csajok.

Csak azt nem értem, hogy bírja ilyen nyíltan csinálni. De mindig is így csinálta. Mikor egy szobában ültem vele, hányszor hallottam, ahogy telefonon beszél velük... mondjuk gyengédséget még sose hallottam a hangjában, inkább utasítgatta meg letorkolta őket, vitatkozott velük.

Nekem is volt az egyetlen tartós kapcsolatom alatt két ízben egy kalandom, mikor már köztünk nem működött a szex. De én a lehető legteljesebb titokban tettem (amúgy is véletlenül és váratlanul történt, mivel nem hajtottam rá) és eszembe nem jutott volna a kollégáim előtt kiteregetni nyíltan.

Sose tudom feldolgozni magamban az ilyesmit és berzenkedek ellene. Vagy éppen a másik kollégám, jó fej, laza srác, fiatalabb nálam vagy tíz évvel, jó haver, most fog házasodni, de már egy éve együtt élnek. Mégis a srác rendszeresen csajozik, ahányszor külföldön jár, sose kell egyedül töltenie az éjszakákat a hotelben. Egyébként szerintem ő sokkal szimpatikusabb, minta főnököm, mert van egy természetes kedves, kicsit hanyagul slampos charme-ja, már amennyire én ezt férfiként meg tudom ítélni, olyan franciásan laza, szemben a főnök kidolgozott, modoros, és latinos külsejére rácáfolóan hideg stílusával.
Én nagyon sokat voltam már ilyen utakon, de csak egyszer volt valakim, akibe szerelmes is voltam, aztán persze nem lett jó vége, de akkor már az én kapcsolatom felbomlott, kimondva is.

 

Mi a titkuk? Hogy tudják egyrészt ilyen magától értetődő magabiztossággal bevonzani ezeket a nőket és hogyan tudják ezt úgy tenni, hogy közben stabil kapcsolatuk van? Hogy képesek ezt ennyire nyíltan csinálni, hiszen ismerem mindkettőjük párját?

És hogy képesek ezt mégis elfogadni ezek a nők, mert nem tudom elképzelni, hogy ne lenne róla sejtelmük sem?

Mivel többek ők, hogy nem csak tapadnak rájuk a nők, hanem még el is nézik nekik, hogy teljesen nyíltan poligámok?

Vagy ez lenne az igazi férfiasság mércéje? Aki annyira jó pasi, hogy még így is kitartanak mellettük? Basszus, mindig olyan kisebbrendűségi érzésem lesz a társaságukban...

A bejegyzés trackback címe:

https://arnyek.blog.hu/api/trackback/id/tr82087843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.06.17. 08:15:03

Én ezt inkább gerinctelenségnek mondanám. Szerintem nem őket kéne példaképnek venni...
A jóság nem kifizetődő, mégis szerintem legalább törekedni kell rá. :)

aJeti 2010.06.17. 16:44:22

ne félj. nincs vesztenivalód. szeresd a nőket, ők is szeretni fognak.

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.17. 17:39:40

@aJeti: szeretném szeretni őket, de az a baj, hogy nem mindig tudom úgy szeretni, ahogy ők szeretnék, akit pedig tudnék, az meg engem nem...

aJeti 2010.06.17. 18:00:17

@Félszeg Árnyék: és el is jutottunk mindannyiunk alapproblémájához. de akkor is: be cool!
a görcsölés dislike, a vidámság meg like, ha nagyon egyszerűen kéne megfogalmaznom a megoldást. :)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.17. 19:38:09

Én sajnos default görcsölős vagyok ilyesmiben... :)

.bia · http://legyeneszed.blog.hu/ 2010.06.19. 01:17:57

Pedig kár.:) Amúgy ez az életvitel nem igazán követendő, már ha hiszünk a karmában, meg a nők bosszúálló képességeiben.:)

Félszeg Árnyék · http://arnyek.blog.hu 2010.06.19. 02:14:11

@.bia: Kár bizony.
Egy évvel fiatalabb a főnök, de eddig úgy tűnik, ő van nyerésben.
süti beállítások módosítása